Turbo manifold i dk

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
LowDog
Medlem

#11 Indlæg af LowDog »

I har da vist lidt for travlt med at flame til at læse hvad jeg skriver....

Jeg skriver at de kan fåes fædige FRA 2500. Nu kender jeg godt kvaliteten/arbejdet på disse og derfor ved jeg også at jeg skal betale mere for det!! Hvad har timelønnen i Kina med det at gøre? Overvej lige at med told/fragt/moms så er prisen oppe på det samme i DK. Er jo ikke komplet idiot og ved godt hvad dele koster. Kunne jo være nogen kendte en dygtig smed, but guess not.
supramk2
Nyt Medlem

#12 Indlæg af supramk2 »

Hejsa Lowdog.

Begge mine svogre er smede og kan selv skære flanger ud med laser og svejse det sammen. Har ikke set om du har skrevet det, men hvor kommer du fra i verden? Man skal jo have bilen imens man svejser det sammen så det passer på bagefter;)

Mvh Carsten
LowDog
Medlem

#13 Indlæg af LowDog »

supramk2 skrev:Hejsa Lowdog.

Begge mine svogre er smede og kan selv skære flanger ud med laser og svejse det sammen. Har ikke set om du har skrevet det, men hvor kommer du fra i verden? Man skal jo have bilen imens man svejser det sammen så det passer på bagefter;)

Mvh Carsten

Hej Carsten

Er fra 6000 Kolding
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#14 Indlæg af mh »

grydesvamp skrev:hvis jeg kunne få skåret flancer for 1000 kr havde jeg GLADELIGT betalt for det.. men gjorde det selv. LÆS : MANGE TIMER (og meget gril mad) :lol:

off-topic men hvori ligger problemet... du kan jo bare spørge :tooth:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
supramk2
Nyt Medlem

#15 Indlæg af supramk2 »

Okay, det var en skam. De kommer begge fra sjælland. Hvis du bare skal have skåret flangerne ud kan jeg prøve at høre dem ad. De skal bare bruge en pakning til at sætte maskinen op efter, så kan man finjustere det ind når man holder det op til motoren, så der ikke kommer kanter eller grater der danner lufthvirvler.

Mvh Carsten
møffe
Mester Medlem
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#16 Indlæg af møffe »

LowDog skrev:I har da vist lidt for travlt med at flame til at læse hvad jeg skriver....

Jeg skriver at de kan fåes fædige FRA 2500. Nu kender jeg godt kvaliteten/arbejdet på disse og derfor ved jeg også at jeg skal betale mere for det!! Hvad har timelønnen i Kina med det at gøre? Overvej lige at med told/fragt/moms så er prisen oppe på det samme i DK. Er jo ikke komplet idiot og ved godt hvad dele koster. Kunne jo være nogen kendte en dygtig smed, but guess not.

jeg er ret sikker på at jeg kender siden.. manifolden der bliver lavet er i damprør og sort jern.. der bliver får en kemarisk overflade tilsidst.. men det behøver jo ikke at gøre manifolden ringe at den ikke er i rustfri og koster 10K.. med mindre du som alle på PP åbenbart bygger 1,2 motore med en litereffekt på over 1000hk.

et mere rigtigt spørgsmål er vel hvad er målet og dit budget. vi kan vel alle købe en til 10-15k hvis det er det rigtige for at få 5hk mere i bilen. ?????
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
LowDog
Medlem

#17 Indlæg af LowDog »

Hov ja det er sgu os rigtigt, mente bare det var i rustfri. Er også ligemeget.

Jeg tror ikke min nuværende log manifold kan supporte +300hk ordenligt.

Det er til en civic 1.6 sohc med eftermonteret gt2860R smedet stempler, stænger, crome, 9,0:1 i komp mv. som skal op og kører 1-1.2 bar alt efter hvad det kræver...
møffe
Mester Medlem
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#18 Indlæg af møffe »

vil nok mene de her er de billigste jeg lige kender til i dk. jeg kender dog ikke til kvaliteten. men normalt er priserne fra 2500-15000kr her i dk for nogle manifolde der er bygget i nærheden af rigtigt. så kan du få dem hjem fra USA til billiger penge er det jo nog det jeg ville gøre. hvis du altså ved om det er noget der er pengene værd +levere varen.

glemte en add http://www.turbodk.dk/web/web261.asp
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#19 Indlæg af grydesvamp »

tinasmartin skrev:
grydesvamp skrev:hvis jeg kunne få skåret flancer for 1000 kr havde jeg GLADELIGT betalt for det.. men gjorde det selv. LÆS : MANGE TIMER (og meget gril mad) :lol:

off-topic men hvori ligger problemet... du kan jo bare spørge :tooth:
kan selv vil sel skal selv.. men næste gang skal jeg nok spørge herinde det kan du være helt sikker på martin :rock:
Fri bane fuld hane! :-)
Besvar