efterz skrev:Feldthaus skrev:Hvorfor er det du mener der ikke er plads til jer i dragracing? Prisen? For mange regler? Hvad?
Læs nu lige Reglement 8 igennem endnu engang. Specielt ET reglementet. Ingen af disse ikke-amerikaner-biler der kører 9-10-11sek kan overholde dette reglement.
Eksempelvis findes der ikke godkendte trækaksler til f.eks. en BMW, en Supra eller min egen SEAT for den sags skyld...
Feldthaus, jeg kan ikke forstå hvorfor du bliver ved med at ophøje reglement 8, når det bare slet ikke svarer til nutidens ikke-amerikaner-street-race biler.
Jeg kender reglementet, og ved godt det ikke er perfekt, men så gør dog noget ved reglementet i stedet for bare kaste håndklædet i ringen og lave et reglement, som i kan efterleve. Fejlene bliver aldrig rettet hvis alle bare kaster håndklædet!
Med hensyn til godkendte/ikke godkendte trækaksler, så havde du vel ikke forestillet dig, at man kunne flere dobble ydelsen på motoren uden at gøre noget ved akslerne?
Ravnen skrev:Streetrace og Dragrace, mht. en klasse for "os" i dragrace fortæl mig hvilken......
Lav nogle klasse regler selv, som overholder de grundlæggende ting i reglement 8.
Desuden, så kan næsten alle streetrace biler køre i Bracket klassen.
Men jeg vil give dig ret i, at en egentlig klasse for "europæer" biler ikke findes i reglement 8, men det er jo det gode ved at det kun er et overordnet reglement.
Havde du forestillet dig, at et nyt streetrace reglement ville løse alle dine/jeres problemer med reglerne for tid og evighed? For hvis det er tilfældet, ja så skal i lave reglerne nu, og så stoppe alle fremskridt.
Prøv alle lige slippe deres egen lille verden, og se det hele lidt fra oven.
Dragracing har eksisteret i mindst 50 år. Streetrace med "europæer biler" har været her i ca. 10 år.
Om endnu 40 år, så vil man grine sin rø... i laser af at denne diskution nogensinde har fundet sted.
Pointe: Udvikling tager tid, LANG TID