HenrikGM skrev:
Ravnen skrev:
[Søren. du er helt galt på den... Jeg mangler ikke argumenter, problemet er derimod at du er imun over for fornuft, ALLE og jeg mener virkelig ALLE tråde du deltager i ender op i det her ævl og kævl, hvorfor indrømmer du ikke bare at du er anarkist så vi kan få det overstået, eller mindste KOM MED NOGLE FUCKING SVAR ISTEDET FOR DINE EVINDELIGT "MIS"LEDENDE SPØRGSMÅL!
Jeg kan i det mindste forstå en person som Splynk, som i egenskab af kører og selvbygger, primært kun tænker på sig selv og sine "egne problemer" - hvad er din undskyldning? hvad får du ud af det her?
...
Ravn, du gør et fantastisk stykke arbejde i hurtigst muligt på mest mulig effektiv måde at trække enhver konstruktivitet ud af din egen tråd, baseret på dine egne kræfter i det reglement.
Hvis der er nogen her der trækker ævl og kævl ind i det, så er det dig Ravn.
Prøv at se mængde af tekst det sidste dage. Du har pt brugt mere tid på at jagte Søren ,ed Caps-lock nede og "Fucking", etc. etc. i en tråd man skulle tro du havde mere interesse i end at lade det falde til dette niveau.
PT status quo i min opfattelse: Same shit, new year, nothing changed.
Og I gør ikke noget andet end fortælle publikum her hvor dumme kørerne er, og hvor superintelligente regelskriverne er. Med Caps-lock og "fucking".
Føler du i fremstår som seriøse ved på denne måde gentagne gange at trække seriøse spørsgmål ned på et amatørniveau?
Mit ønske med denne tråd, var at kørere kunne komme med ris/ros, samt spørgsmål i forbindelse med deres biler, istedet bruger vi en masse tid på personer uden egentlig interesse i reglementet og som jeg vil påstå til stadighed ikke selv er kommet med en eneste konstuktiv løsning på egne utallige, efter min mening, irelevante stillede spørgsmål, udover selfølgelig at: "alt hvad der ikke kan kontrolleres skal være lovligt!" og tilmed så mener i nu så også, at vi regelskriverene, syntes at vi er kloge og kørene er dumme...?!, du må sku meget undskylde, men jeg kan ikke se hvor i får al den ammunition fra?... Og på om jeg hidser mig op? det kan du fandeme tro, i modsætning til dig, Henrik, så betyder det her noget for mig og om det så igen gør mig til en useriøs amatør, vil jeg lade andre end dig afgøre!
Men hvad der vedrører jer, så mener jeg at der intet seriøst er ved at blive ved med at hive teoretiske problemstillinger op ad hatten som i to gør det, Søren fik muligheden fra Lasse før revisionen for at komme med forslag til det skrevne, istedet vælger han at gøre det på denne måde på et åbent forum med en masse støj som resultat og med sin tro væbner ved hans side til at træde til efter behov - Henrik, vil du være så venlig at fortælle mig hvad din interesse er i dette reglement? (søren må svare for ham selv), I er ikke selv kørere og jeg er rimeligt sikker på at i aldrig kommer til at afholde et Blackrace arrangement hvor i kommer til at bruge disse regler, hvori ligger jeres interesse? og hvad ønsker i at opnå med jeres "bidrag"? og mener du at i har opnået noget indtil nu?