jeg syntes ikke det er fair at skyde i skoen på mig at jeg søger at ændre ting for egen vindings skyld.
jeg søger forståelse for at noget kunne have været gjort anderledes og om ikke andet, så i mine øjne bedre, og det har jo også været oppe og vende tidligere (se Lasse´s indlæg side 13) så helt retarderet kan min mening om sagen vel ikke være
jeg har bygget efter at stille op i outlaw, kan nu bare konstatere at hvis man vælger at fortolke reglementet som man gør her, så jeg er den der skal være bundprop i unlimited hvor jeg OVERHOVEDET ikke hører til, men hvad,, så er der da noget for tilskuerne at grine af når jeg skal spille klovn i den klasse.
hvis der er en showklasse kan det være det er der jeg hører til istedet
(Henrik hvad er det jeg ikke har forstået ? ud over at jeg ikke bare ligger mig ned og tager imod

)
der er hvis i kigger billeder fra tidligere års afviklinger af DHB temmelig mange biler der kører med 1 forlygte eller en modificeret lygte uden eller med halvt glas .
disse skal alle laves om,
der er mange der køre med åbne wategates, dette accepteres på trods af at det klart fremgår at udstødning skal ud bag føreren og have mindst en lydpotte,
jeg er dog udemærket klar over og enig i bevæggrundende for at tillade det,
MEN wastegate ER udstødning. det kan der ikke være tvivl om, men her bøjer "i" reglementet for masserne.
men dem der nu er i klemme ang. lygter, (på trods af at der IKKE står de skal sidde på original placering nogen steder) de skal bygge om.
undskyld mig, men det lugter lidt af dobbelt moral i mine ører
nu er det sådan at der næppe kommer flere revisioner af reglementet inden DHB 2010, og så må det jo bare være sådan,
nu vil jeg bare være sur og tvær og sladre til en voksen
og iøvrigt så henholde mig til hvad der står og ikke hvad der ikke står i reglementet. og dermed sørge for at min bil har 2 forlygter som foreskrevet. tænk hvis jeg får dem til at lyse også, så er det jo ligefør jeg kan stille op i street klassen
Lasse du har hermed både min kritik og forslag til ændring