Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 20 jul 2025, 19:36

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 64  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
tp-gt42r skrev:
det sku nok ha været nævnt mere præsist i reglementet det med ic placeringen

street appearance er pisse svær og definere

100 % enig. vi har brugt MANGE timer over en LANG periode med at formulere, desekrere og formulere igen bare for at reglementet ser ud som det gør nu.

Det er vores mål at få den kørerforening på benene. så vil det bliver foreningen der på generalforsamlingen tager op hvilke regler der skal revideres. vi er dog ved at snakke om hvordan det skal udføres i praksis. Det er meningen at man skal kunne ændre regler i klasserne, men ikke at man kan rykke rundt på det vi mener er de bærende beton piller for reglementet.

Vi har blandt andet snak om hvem der rent faktisk skal ha stemmeret ved sådan en generalforsamling. Det er jo meningen at det skal være et reglement for kørerne lavet af kørerne. således at deltagerne har et reglement der er passende og ikke bare brygget sammen på et støvet kontor i brøndby :wink:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Yugo Turbo skrev:

Vi har lagt HÅRDT pres på vmax, for at det reglement der er skrevet også bliver benyttet. dette er en af grundstenene for overhovedet at skrive reglementet fra starten!

De har selv sagt fra over for flere revisioner, og det er fordi det som der er skrevet nu, er ude i så go tid for at folk kan bygge efter det. hvis man så bare ændrer det, så bliver der endnu værre ballade end du har gang i at ildne op til splynk :wink:

hvilke ting mere du der er tvivl om berettelsen om? der SKAL være en streg i sandet for hvad der er hvad og som du selv er inde på så er intercooleren jo ikke "street appearance"

ok, er også hvad jeg har "hørt" ad omveje, men ville lige være sikker :gnaek:

jeg har set din smiley, men mener ikke jeg opsøger ballade,
som det ses er det reelle problemstillinger jeg "pisker" svar op på :wink:

beretttigelse er nok ikke det rigtige ord, eller det er det ikke :|
kunne ikke lige få det formuleret rigtigt. det jeg mener er bare at man selvfølglig sætter sig ned i rundkreds og snakker sammen efter dhb, og ser på om noget kunne ha været bedre.

selvfølgelig er outlaw klassen svær at definere, for den er hverken eller og både og, og her er det fortolkning spiller kraftigt ind.

der er blevet rørt ved turbo halvt op gennem hjelmen, hvor er grænsen, jeg kan huske mindst en bil med denne løsning, og har da selv leget med den tanke også.

påtænker man løse tøjler i teknisk kontrol da det er første år med nyt reglement eller skærer man hårdt igennem og smider alt hvor der er tvivl 1. klasse eller flere opad ? :cooking:

Titel:
Nyt Medlem

jo synes du fik det til at lyde som om jeg mente der var noget galt med den fiesta. Jeg synes det er en rigtig fin bil og at det var pisse synd for ham.

Titel:
Nyt Medlem

Yugo Turbo skrev:
tp-gt42r skrev:

100 % enig. vi har brugt MANGE timer over en LANG periode med at formulere, desekrere og formulere igen bare for at reglementet ser ud som det gør nu.

Det er vores mål at få den kørerforening på benene. så vil det bliver foreningen der på generalforsamlingen tager op hvilke regler der skal revideres. vi er dog ved at snakke om hvordan det skal udføres i praksis. Det er meningen at man skal kunne ændre regler i klasserne, men ikke at man kan rykke rundt på det vi mener er de bærende beton piller for reglementet.

Vi har blandt andet snak om hvem der rent faktisk skal ha stemmeret ved sådan en generalforsamling. Det er jo meningen at det skal være et reglement for kørerne lavet af kørerne. således at deltagerne har et reglement der er passende og ikke bare brygget sammen på et støvet kontor i brøndby :wink:

ved godt i har brugt rigtig lang tid på det og det er selvfølgelig rigtig svært at få alt med. Men nu poppede den her starlet med ic`en så frem og så er den så oppe og vende.

Titel:
Mester Medlem

tp-gt42r skrev:
jo synes du fik det til at lyde som om jeg mente der var noget galt med den fiesta. Jeg synes det er en rigtig fin bil og at det var pisse synd for ham.

Nej jeg mener bestemt at vi alle til glög-tak hos ravenz var enige om at den var fint bygget.

Titel:
Mester Medlem

tp-gt42r skrev:
Yugo Turbo skrev:
tp-gt42r skrev:

ved godt i har brugt rigtig lang tid på det og det er selvfølgelig rigtig svært at få alt med. Men nu poppede den her starlet med ic`en så frem og så er den så oppe og vende.

Klart og jeg mener bestemt også at det her er en meget relevant diskussion. og det ville jo være ret skidt at tro at noget er ok, hvis man så bare bliver smidt ud af den klasse man har forsøgt at bygge til.

Jeg forestiller mig dog at stille op i unlimited. af mange årsager, blandt andet at jeg selv skal bygge nogle ting om, som jeg ikke ved om jeg får tid/penge til. er færdig med skolen pr. 15 januar og så får man jo ingen SU længere. jeg har endnu intet job, så der bliver holdt igen med udskejelserne lige indtil jeg ser om situationen bliver et ok job, eller om jeg skal passen en tank om natten :lol:

Titel:
Nyt Medlem

du skrev det altså bare lidt sådan tidligere i tråden

mener det med fiestaen

Senest rettet af tp-gt42r 22 dec 2009, 23:49, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Mester Medlem

Nu er den omtalte jo så ikke monteret uden på kofanger, men inde i den ORGINALE kofanger, og stikker måske højest 3 cm ud over den orginale kofanger.

Med det i hænger jer i, er nok de synlige ender og rør.

http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/1087140.jpg
Denne her er så monteret inde bag den orginale kofanger, men har så skåret væk, istedet for montere smart FF kofanger, men den må jo så være inden for regler...

Stadig syntes jeg det er fint nok altsammen, der er jo rigelig med tid til og tilpasse sig, der er jo længe til.
Men derfor kan man jo godt diskutere/vende forskellige problemstillinger.

Senest rettet af K-FINN 22 dec 2009, 23:52, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Mester Medlem

"Vi har blandt andet snak om hvem der rent faktisk skal ha stemmeret ved sådan en generalforsamling. Det er jo meningen at det skal være et reglement for kørerne lavet af kørerne. således at deltagerne har et reglement der er passende og ikke bare brygget sammen på et støvet kontor i brøndby "

Var det ikke en god ide og tilpasse sig reglerne de kører efter rundt i nabolande, der er jo flere der vil køre i udlandet også.

Titel:
Mester Medlem

Captain Slow skrev:
påtænker man løse tøjler i teknisk kontrol da det er første år med nyt reglement eller skærer man hårdt igennem og smider alt hvor der er tvivl 1. klasse eller flere opad ? :cooking:

Hvordan det gøres ved vi endnu ikke 100%. der er jo signalværdi i begge dele. ved at bare dele hårdt op, vil nogen jo føle sig dårligt behaldlet og ved at være blød vil de der har spillet 100% føle at de har lavet noget unødigt, da der alligevel blev slækket på tøjlerne på dagen. det er sku svært bare at svare rent på.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 64  Næste

Alle tider er UTC + 1 time