Yugo Turbo skrev:
Vi har lagt HÅRDT pres på vmax, for at det reglement der er skrevet også bliver benyttet. dette er en af grundstenene for overhovedet at skrive reglementet fra starten!
De har selv sagt fra over for flere revisioner, og det er fordi det som der er skrevet nu, er ude i så go tid for at folk kan bygge efter det. hvis man så bare ændrer det, så bliver der endnu værre ballade end du har gang i at ildne op til splynk
hvilke ting mere du der er tvivl om berettelsen om? der SKAL være en streg i sandet for hvad der er hvad og som du selv er inde på så er intercooleren jo ikke "street appearance"
ok, er også hvad jeg har "hørt" ad omveje, men ville lige være sikker
jeg har set din smiley, men mener ikke jeg opsøger ballade,
som det ses er det reelle problemstillinger jeg "pisker" svar op på
beretttigelse er nok ikke det rigtige ord, eller det er det ikke
kunne ikke lige få det formuleret rigtigt. det jeg mener er bare at man selvfølglig sætter sig ned i rundkreds og snakker sammen efter dhb, og ser på om noget kunne ha været bedre.
selvfølgelig er outlaw klassen svær at definere, for den er hverken eller og både og, og her er det fortolkning spiller kraftigt ind.
der er blevet rørt ved turbo halvt op gennem hjelmen, hvor er grænsen, jeg kan huske mindst en bil med denne løsning, og har da selv leget med den tanke også.
påtænker man løse tøjler i teknisk kontrol da det er første år med nyt reglement eller skærer man hårdt igennem og smider alt hvor der er tvivl 1. klasse eller flere opad ?