Men hvordan er reglerne for hjemmelavet wheelie bars eller skal man købe et godkendt kit ? Jeg har prøvet at snuse lidt inde på vmax hjemmeside og jeg synes bestemt ikke kan finde noget der ligner et reglement ?
wheelie Bars - DHB
Redaktør: Moderatorer
-
PRS_Tremonti
- Medlem
- Indlæg: 116
- Tilmeldt: 10 apr 2009, 18:04
wheelie Bars - DHB
Ja måske lyder det som en joke når vi snakker FWD med tryk uden plader med wheelie bars. Men det er jo set i USA hvor de bruger det, så det må da give lidt mening.
Men hvordan er reglerne for hjemmelavet wheelie bars eller skal man købe et godkendt kit ? Jeg har prøvet at snuse lidt inde på vmax hjemmeside og jeg synes bestemt ikke kan finde noget der ligner et reglement ?
Men hvordan er reglerne for hjemmelavet wheelie bars eller skal man købe et godkendt kit ? Jeg har prøvet at snuse lidt inde på vmax hjemmeside og jeg synes bestemt ikke kan finde noget der ligner et reglement ?
- Boostjunkie
- Medlem
- Indlæg: 169
- Tilmeldt: 07 jul 2003, 08:49
- Geografisk sted: Vorbasse
Her er lidt der måske kan bruges...
http://www.nsad.dk/files/NSAD-reglement2012-dec11.pdf
http://www.nsad.dk/files/NSAD-Udstyrsliste-preview.pdf
http://www.nsad.dk/files/NSAD-reglement2012-dec11.pdf
http://www.nsad.dk/files/NSAD-Udstyrsliste-preview.pdf
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3027
Mazda 929 (JE) med MS og turbo
Mazda 929 (JE) med MS og turbo
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
-
PRS_Tremonti
- Medlem
- Indlæg: 116
- Tilmeldt: 10 apr 2009, 18:04
..
Jeg takker mange gange for de gode svar 
-
Nick J (Turbo smeden)
- Junior Medlem
- Indlæg: 95
- Tilmeldt: 28 okt 2011, 09:52
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Indlæg: 1340
- Tilmeldt: 01 maj 2009, 21:27
- Geografisk sted: Horsens
-
PRS_Tremonti
- Medlem
- Indlæg: 116
- Tilmeldt: 10 apr 2009, 18:04
Som captain slow er inde på
Yderligere har jeg haft kontakt med et firma i USA der kører 8 sek tider på fwd og fået en yderst go forklaring og opsætning og hvilket erfaringer de har gjordet med wheelie bars og fwd, dog blev der omtalt at opsætning af undervogn naturligvis har meget at sige som compression og rebound hvor jeg også fik et gode fif.
Igen tak for hjælpen
Yderligere har jeg haft kontakt med et firma i USA der kører 8 sek tider på fwd og fået en yderst go forklaring og opsætning og hvilket erfaringer de har gjordet med wheelie bars og fwd, dog blev der omtalt at opsætning af undervogn naturligvis har meget at sige som compression og rebound hvor jeg også fik et gode fif.
Igen tak for hjælpen
-
Westmus
- Mester Medlem
- Indlæg: 671
- Tilmeldt: 11 jul 2006, 23:41
- Geografisk sted: Holstebro
Nick J (Rwd Tuners) skrev:hvorfor vil du have det, giver jo ingen mening
Det giver nu en del mening hvis du har sat dig ind i hvad der sker med bil og undervogn når du slipper koblingen ved startlinien. Hvis du spørger rigtige dragracere er undervognopsætningen mindst ligeså vigtigt som Hk hvis du vil kører stærkt.
Har i øvrigt også set billeder af amerikanske FWD racere hvor der er strategisk placerede vægtklodser. Monteret for at maximere grebet under acceleration.
-
martin306xsi
- Mester Medlem
- Indlæg: 633
- Tilmeldt: 06 jun 2004, 01:57
- Geografisk sted: Roskilde