Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 17 maj 2025, 00:00

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 109 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 24 nov 2003, 18:35 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
hsahirf skrev:
Rover 620 ti, standard 200 hk til 1330 kg.


fandme en lækker vogn ellers............

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 nov 2003, 18:52 
Anders skrev:
opel kadett 2,0i 16v med turbo 230hk og 235nm


235nm......det må være en taste fejl ????


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 24 nov 2003, 19:38 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2003, 16:12
Indlæg: 343
Geografisk sted: Esbjerg
Ups 335nm :oops:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 nov 2003, 19:38 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2003, 16:12
Indlæg: 343
Geografisk sted: Esbjerg
Ups 335nm :oops:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 nov 2003, 21:14 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 21:06
Indlæg: 1901
Geografisk sted: Horsens
Citat:
fandme en lækker vogn ellers............

Ja, sådan en rover da er lækker.
Indtil man er blevet præsenteret for regninger for rep. af nedsmeltede stempler, smadrede gearkasser, defekte styrebokse, og andre småting, som er typisk for den model... :cry: .

_________________
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..


Top
 Profil  
 
 Titel: flest heste
Indlæg: 24 nov 2003, 22:43 
Nissan 200sx..(s13) Nd 355 kit med Bottom end balance... Krank kit...hks pistons. dohc by hks... option motorsport head med hele lortet 755ccm inc. på nismo rail og med greddy ind- manifold... T-4 mølle med hks 1,4 bars actuator... og fuld hks dragger udst.. parret med bla. bosh 4 bars motorsport benzin pumpe og benzintryks actuator... option motorsport motorstyring med greedy turbo timer og apexi evc... ca. 420Hk... er det godt????


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 25 nov 2003, 08:40 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 25 okt 2003, 08:44
Indlæg: 45
Geografisk sted: copenhagen
Transitfar skrev:
Ja, sådan en rover da er lækker.
Indtil man er blevet præsenteret for regninger for rep. af nedsmeltede stempler, smadrede gearkasser, defekte styrebokse, og andre småting, som er typisk for den model... :cry: .


Det vil jo så bare være en god undskyldning for at få den repareret til noget der holder bedre og måske giver lidt performance-forbedring ;-) ..den bliver også først sænket når/hvis undervognen skal skiftes alligevel (nærig?)

arj, jeg håber sq min holder - har kun haft den 3500km, men indtil videre kører den som en drøm.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 nov 2003, 17:54 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 21:06
Indlæg: 1901
Geografisk sted: Horsens
Jamen Roveren ER skam lækker, ingen tvivl om det!!!
Og de 200 Hk er helt sikkert også hjemme.
Desværre er holbarheden kun til engelsk gentleman-kørsel :cry: .

_________________
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 nov 2003, 03:02 
Transitfar skrev:
Citat:
fandme en lækker vogn ellers............

Ja, sådan en rover da er lækker.
Indtil man er blevet præsenteret for regninger for rep. af nedsmeltede stempler, smadrede gearkasser, defekte styrebokse, og andre småting, som er typisk for den model... :cry: .


Ikke sikker på at den er så meget dårligere end, andre biler med 200 std. turbo hk på en 2l. alt kan misbruges. noget af grunden til at gearkassen begynder at beklage sig tidligere end normalt kunne jo være fordi den er udstyret med LSD, hvilket sørger for at effekten skal igennem begge hjul og ikke ud igennem det højre/venstre med hjulspin (bevares den kan da sagtens lav hjulspin på begge lakridser, det er bare ikke den hurtigste vej frem)

problemet med røveren er at folk ikke gider ofre pengene for at tune den, istedet pifter de bare wastegaten, og haløjsa hvor det går (såfremt du har mems1.6 og ikke mems1.9 fra de senere modeller efter ´96, da de har indbygget boost kontrol, prøv triket og du sider med panden mod forruden, det føles sgu som om man har lavet en katastrofe opbremsning)

herefter kan den på mems1.6 lave omkring 230 pålidelige hypper(afhængig af hvormeget brian der er i chauføren), men kan du ikke vente med at komme tilbage på værkstedet så pift den op til en 250hk'er (de er der, men ikke særligt længe)

hvis man gider ofre pengene, på smedet stempler styring dyser (evt hybrid T) så skulle den kunne levere "pålidelige" 250ponyer


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 28 nov 2003, 18:53 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 nov 2003, 12:13
Indlæg: 591
Geografisk sted: Slagelse
Nissan Sunny N13 1,6 GTI 16V med 122 hk indtil videre :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 109 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team