Salg af turbo og int.
Redaktør: Moderatorer
-
Hansen3001
Salg af turbo og int.
Hey, jeg har et par turbo'er til at ligge, 2 stk ny renov. garret TB0356, samt en stor satan som skal renoveres, 2 stk små intercoolere, 2 stk store intercoolere, samt lidt blow of og andre småting, giv lyd hvis i kan bruge noget 
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Re: Salg af turbo og int.
Hansen3001 skrev:Hey, jeg har et par turbo'er til at ligge, 2 stk ny renov. garret TB0356, samt en stor satan som skal renoveres, 2 stk små intercoolere, 2 stk store intercoolere, samt lidt blow of og andre småting, giv lyd hvis i kan bruge noget
Mail mig lige på HenrikMortensen@boost-it.dk
Jeg tror nemligt jeg mangler noget af det du vil af med
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
CiViC4Dr
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Kontakt:
Hansen3001 skrev:Hey, jeg har et par turbo'er til at ligge, 2 stk ny renov. garret TB0356, samt en stor satan som skal renoveres, 2 stk små intercoolere, 2 stk store intercoolere, samt lidt blow of og andre småting, giv lyd hvis i kan bruge noget
'
de der store intercooler,hva er målene på dem...jeg er interreseret
-
Dennis
CiViC4Dr skrev:Hansen3001 skrev:Hey, jeg har et par turbo'er til at ligge, 2 stk ny renov. garret TB0356, samt en stor satan som skal renoveres, 2 stk små intercoolere, 2 stk store intercoolere, samt lidt blow of og andre småting, giv lyd hvis i kan bruge noget
'
er blow off ventilerne med fri udblæsning?? og hvad er priserne??
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt: