Pilfinger + bil = Tosset!

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
havnerenn

#11 Indlæg af havnerenn »

Det er garanteret din lamdasonde der er deffekt... Den kan have en sjov virkning på sådan en monopoint med at den hakker og den ikke rigtig arbejder ved fuldgas. Jo - Også ved fuldgas.

v/h christian
Dagooz
Senior Medlem
Geografisk sted: Vejle

#12 Indlæg af Dagooz »

Det kan være mange ting men det er en god undskyldning for at lære mekanikken at kende. Men hvis det var lambdasonden så ville det vel nærmest være konstant der var noget galt. Var det da bare det, så havde man noget at forholde sig til men det er nærmest som om at den lige springer en gnist over eller lignende. Og så sker det ikke så ofte. En sjælden gang imellem er den gået ud ved almindelig kørsel og starteren skal køre længere end normalt for at starte. Umiddelbart er der ikke noget at komme efter på benzinsiden da både tank og benzinfilter er skiftet for nyligt og tanken er blevet renset igen. Havde mistanke om at ledningen til pumpen ikke sad ordentligt fast men ak.
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#13 Indlæg af mh »

lyder som en typisk ØD giver fejl på en 106'er de har det med at hakke lidt når den er ved at stå af.....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Dagooz
Senior Medlem

#14 Indlæg af Dagooz »

Der er jeg så bange for jeg må stå af :oops: men fik måske heller aldrig nævnt at det er en uno.
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
Dagooz
Senior Medlem

#15 Indlæg af Dagooz »

SÅ! Fik min pakning med posten i dag (kun 4 dage forsinket) og har fået det samlet. Har ikke hævet trykket mærkbart men omvendt tør jeg heller ikke rigtig hæve det yderligere da det rent faktisk fugter lidt ved indgangen til benzinfilteret.
Kære brevkasse,
Besvar