Side 2 af 2
: 17 okt 2004, 16:59
af havnerenn
Det er garanteret din lamdasonde der er deffekt... Den kan have en sjov virkning på sådan en monopoint med at den hakker og den ikke rigtig arbejder ved fuldgas. Jo - Også ved fuldgas.
v/h christian
: 17 okt 2004, 20:01
af Dagooz
Det kan være mange ting men det er en god undskyldning for at lære mekanikken at kende. Men hvis det var lambdasonden så ville det vel nærmest være konstant der var noget galt. Var det da bare det, så havde man noget at forholde sig til men det er nærmest som om at den lige springer en gnist over eller lignende. Og så sker det ikke så ofte. En sjælden gang imellem er den gået ud ved almindelig kørsel og starteren skal køre længere end normalt for at starte. Umiddelbart er der ikke noget at komme efter på benzinsiden da både tank og benzinfilter er skiftet for nyligt og tanken er blevet renset igen. Havde mistanke om at ledningen til pumpen ikke sad ordentligt fast men ak.
: 18 okt 2004, 21:35
af mh
lyder som en typisk ØD giver fejl på en 106'er de har det med at hakke lidt når den er ved at stå af.....
: 18 okt 2004, 23:36
af Dagooz
Der er jeg så bange for jeg må stå af

men fik måske heller aldrig nævnt at det er en uno.
: 19 okt 2004, 15:25
af Dagooz
SÅ! Fik min pakning med posten i dag (kun 4 dage forsinket) og har fået det samlet. Har ikke hævet trykket mærkbart men omvendt tør jeg heller ikke rigtig hæve det yderligere da det rent faktisk fugter lidt ved indgangen til benzinfilteret.