Hva yder en CT26 turbo????
Redaktør: Moderatorer
- Ronnie
- Medlem
- Indlæg: 229
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Glostrup
!!!
Hvis det er den der med bi motor!!!! Hva det ikke noget med at den havde 30 heste mere på den forreste motor??
Mener det var omkring 335hk & 300hk..
Men ja hvis den havde 744hk havde Kiesa fået en Røvfuld selvom hans bil var oppe omkring de 1000hk til sidst!!!
Mener det var omkring 335hk & 300hk..
Men ja hvis den havde 744hk havde Kiesa fået en Røvfuld selvom hans bil var oppe omkring de 1000hk til sidst!!!
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
er målet 400hk bør du ikke bruge ct26.... ang. frem og tilbage så har bilen udviklet sig.... også i år, MEGET! noget man lige bør tænke på i den sammenhæng er at en getrag gearkasse nok skifter hurtigere end to kompressor ditto der er sammenkoblede ved hjælp af kabler mm. i det hele taget er der joh tale om to meget forskellige biler der ene er lavet af rigtig dyre dele. den anden er helt hjemme lavet! i den virkelige verden er de reelt lige hurtige på 400m. for fanden hvor er vi ALLE kloge! MVH. søren
-
Ivan
Der findes 3 forskelige størrelse ct26 (hvis ikke flere), en "lille" fra de første 3sgte, en lidt større fra 7mgte og en twin entry fra de nyere 3sgte.
Jeg kørte sidste år med den lille på en 2,0 og fraråder over 1,2bar hvis det skal holde længere tid, de koster en krig at få opgraderet iforhold til evt kkk og garret, for samme pris at få bygget ct26en om til hybrid købte jeg istedet en k27 inkl. ekstern wastegate og flancer ved westspeed
Jeg kørte sidste år med den lille på en 2,0 og fraråder over 1,2bar hvis det skal holde længere tid, de koster en krig at få opgraderet iforhold til evt kkk og garret, for samme pris at få bygget ct26en om til hybrid købte jeg istedet en k27 inkl. ekstern wastegate og flancer ved westspeed
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Re: Turbo
Finn Tolstrup Pedersen skrev:ATT LQS og henrik.
LÆS hvad jeg skriver.
TTE yder(efter westspeeds rullefelt)372 hk på HVER motor.
MVH Finn
Okok, det var ikke den effekt dolo fortalte mig til maxfart optagelsen på vandel.
Men du behøver da ikke fare i at bruge de store bogstaver lige med det samme....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
- Ronnie
- Medlem
- Indlæg: 229
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Glostrup
Ivan skrev:Der findes 3 forskelige størrelse ct26 (hvis ikke flere), en "lille" fra de første 3sgte, en lidt større fra 7mgte og en twin entry fra de nyere 3sgte.
Jeg kørte sidste år med den lille på en 2,0 og fraråder over 1,2bar hvis det skal holde længere tid, de koster en krig at få opgraderet iforhold til evt kkk og garret, for samme pris at få bygget ct26en om til hybrid købte jeg istedet en k27 inkl. ekstern wastegate og flancer ved westspeed
Hvordan kan jeg så se forskellen på dem???
Har de et nummer eller lignende!!!!!
Kiggede godt nok på en kkk27 med indbygget actuator!!!!
Men tak for hjælpen, der er åbentbart ikke andrer der ved det end dig!!!