s.rst.ting

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Gæst

#11 Indlæg af Gæst »

Anonymous skrev:
Anonymous skrev:hvad skal du have for gearkasse? har du nogen ide om hvordan standen er på den?
ikke andet ind den garnti jeg selv fik da jeg fik den :wink: men hvad vil du gi?

og hvad det for en garanti?
Gæst

#12 Indlæg af Gæst »

Anonymous skrev:
Anonymous skrev:
Anonymous skrev:hvad skal du have for gearkasse? har du nogen ide om hvordan standen er på den?
ikke andet ind den garnti jeg selv fik da jeg fik den :wink: men hvad vil du gi?

ja!det er kun det :wink:
Gæst

#13 Indlæg af Gæst »

Anonymous skrev:
Anonymous skrev:
Anonymous skrev:

forstår dig ik lige.. men 400kr for gearkasse?
Gæst

#14 Indlæg af Gæst »

Danny Salling skrev:Send fluks boksen til denne adresse:

Danny Salling
Storkevej 1
4450 Jyderup
jeg skal nok skynde mig (sorry) :lol:
Gæst

#15 Indlæg af Gæst »

Anonymous skrev:
Anonymous skrev:
Anonymous skrev:
Anonymous skrev:

det er lige iunderkanten,du ka give mig 700kr.og den virker, men jeg har ikke kørt med den,så den er med O.K garanti :wink:
Danny Salling
Mester Medlem
Geografisk sted: Vestsjælland

#16 Indlæg af Danny Salling »

Anonymous skrev:

Danny Salling
Storkevej 1
4450 Jyderup

Bare lige for at tjekke op engang :wink: det er den boks der kan skrues op til 0.92 bar uden at skulle chip tune ik´?
Gæst

#17 Indlæg af Gæst »

Danny Salling skrev:
Anonymous skrev:

Danny Salling
Storkevej 1
4450 Jyderup

Bare lige for at tjekke op engang :wink: det er den boks der kan skrues op til 0.92 bar uden at skulle chip tune ik´?
det ved jeg ik, det er der nok ander kloge mensker som kan sige :wink:
Gæst

#18 Indlæg af Gæst »

500kr? og du sku vil ik have en benzintryks regulator?

Anonymous skrev:
Anonymous skrev:
Anonymous skrev:
Anonymous skrev:
Anonymous skrev:

det er lige iunderkanten,du ka give mig 700kr.og den virker, men jeg har ikke kørt med den,så den er med O.K garanti :wink:
Mads B (dk)
Mester Medlem
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

#19 Indlæg af Mads B (dk) »

Nu er det godt nok ikke fordi jeg vil købe nogen af alle disse fine sager..... men jeg har læst tråden igennem....

Var det ikke en ide hvis sælger oprettede en profil.... det er ret svært og finde ud af hve3m der er hvem..... + jeg at jo i og for sig kunne gå ind som GÆST og lave rigtig meget rav iden...... så.... bare en idé
Billede
Gæst

#20 Indlæg af Gæst »

Mads B 405 2.0 skrev:Nu er det godt nok ikke fordi jeg vil købe nogen af alle disse fine sager..... men jeg har læst tråden igennem....

Var det ikke en ide hvis sælger oprettede en profil.... det er ret svært og finde ud af hve3m der er hvem..... + jeg at jo i og for sig kunne gå ind som GÆST og lave rigtig meget rav iden...... så.... bare en idé
ja det er også rigtig,men det har jeg også haft,men har haft et berak down på compurten,og er først ligekommet op og køre igen,så har ikke lige fådet gjort det inu. :wink:
Besvar