Anonymous skrev:ikke andet ind den garnti jeg selv fik da jeg fik denAnonymous skrev:hvad skal du have for gearkasse? har du nogen ide om hvordan standen er på den?men hvad vil du gi?
og hvad det for en garanti?
Redaktør: Moderatorer
Anonymous skrev:ja!det er kun detAnonymous skrev:Anonymous skrev:ikke andet ind den garnti jeg selv fik da jeg fik denAnonymous skrev:hvad skal du have for gearkasse? har du nogen ide om hvordan standen er på den?men hvad vil du gi?
det er lige iunderkanten,du ka give mig 700kr.og den virker, men jeg har ikke kørt med den,så den er med O.K garantiAnonymous skrev:Anonymous skrev:ja!det er kun detAnonymous skrev:Anonymous skrev:ikke andet ind den garnti jeg selv fik da jeg fik denAnonymous skrev:hvad skal du have for gearkasse? har du nogen ide om hvordan standen er på den?men hvad vil du gi?
forstår dig ik lige.. men 400kr for gearkasse?
det ved jeg ik, det er der nok ander kloge mensker som kan sigeDanny Salling skrev:Anonymous skrev:jeg skal nok skynde mig (sorry)Danny Salling skrev:Send fluks boksen til denne adresse:
Danny Salling
Storkevej 1
4450 Jyderup
Bare lige for at tjekke op engangdet er den boks der kan skrues op til 0.92 bar uden at skulle chip tune ik´?
Anonymous skrev:det er lige iunderkanten,du ka give mig 700kr.og den virker, men jeg har ikke kørt med den,så den er med O.K garantiAnonymous skrev:Anonymous skrev:ja!det er kun detAnonymous skrev:Anonymous skrev:ikke andet ind den garnti jeg selv fik da jeg fik denAnonymous skrev:hvad skal du have for gearkasse? har du nogen ide om hvordan standen er på den?men hvad vil du gi?
forstår dig ik lige.. men 400kr for gearkasse?
ja det er også rigtig,men det har jeg også haft,men har haft et berak down på compurten,og er først ligekommet op og køre igen,så har ikke lige fådet gjort det inu.Mads B 405 2.0 skrev:Nu er det godt nok ikke fordi jeg vil købe nogen af alle disse fine sager..... men jeg har læst tråden igennem....
Var det ikke en ide hvis sælger oprettede en profil.... det er ret svært og finde ud af hve3m der er hvem..... + jeg at jo i og for sig kunne gå ind som GÆST og lave rigtig meget rav iden...... så.... bare en idé