Danny Salling skrev:Hvad ville motoren uden nogen form for slanger, ledninger, turbo, sprøjt og alt det andet koste? Altså kun selve motorblokken
mangler du en motorblok? har en hvis det er
Nok bedst det er en xr3i motor der er lavet om til at kunne kører med tryk da det er en xr3i bil med rst motor i jeg har. Har sku fået lidt kolde fødder efter at have fået at vide af en jeg kender at de er lidt ude efter sådan nogen biler som min om den har fået rst motor og lign. smidt i, vil så nødig af med mønt til "vold og splat" bare fordi jeg kan lide at have det lidt sjovt :-/
Så hvis du har en xr3i motor der er lavet om så den kører med tryk og gerne ændret på nogle andre måder ja så har jeg en rst motor der kun har gået 93.000 som du til hver en tid kan komme og høre, røre ved, prøve og andet godt da den sidder i bilen PT
Problemet er at jeg har "syndet" og købt en golf TDI da jeg kører fra fakse til slagelse hver dag og min dejlige escort er 2talskadet ( jeg fik sgu 20k for den) så jeg har ikke rigtig noget at putte den anden i, men jeg har en del andre escort ting ting som der snart skal ryddes op i så giv et pip hvis der er noget du mangler, har også diverse blokke og topstykker liggende, men alt sammen noget jeg selv har kasseret så det skal både slibes og nok også bores, topstykker har jeg vist nok som er noget værd.
Danny Salling skrev:Hvad ville motoren uden nogen form for slanger, ledninger, turbo, sprøjt og alt det andet koste? Altså kun selve motorblokken
mangler du en motorblok? har en hvis det er
Nok bedst det er en xr3i motor der er lavet om til at kunne kører med tryk da det er en xr3i bil med rst motor i jeg har. Har sku fået lidt kolde fødder efter at have fået at vide af en jeg kender at de er lidt ude efter sådan nogen biler som min om den har fået rst motor og lign. smidt i, vil så nødig af med mønt til "vold og splat" bare fordi jeg kan lide at have det lidt sjovt :-/
Så hvis du har en xr3i motor der er lavet om så den kører med tryk og gerne ændret på nogle andre måder ja så har jeg en rst motor der kun har gået 93.000 som du til hver en tid kan komme og høre, røre ved, prøve og andet godt da den sidder i bilen PT
heh min blok jeg havde var en RST blok. men kun godt bruge noget lednindsnet hvis du ligger inde med det. Har lige idag endelig fået sat den nye motor i 1,9 kun gået 2500km
Danny Salling skrev:Hvad ville motoren uden nogen form for slanger, ledninger, turbo, sprøjt og alt det andet koste? Altså kun selve motorblokken
mangler du en motorblok? har en hvis det er
Nok bedst det er en xr3i motor der er lavet om til at kunne kører med tryk da det er en xr3i bil med rst motor i jeg har. Har sku fået lidt kolde fødder efter at have fået at vide af en jeg kender at de er lidt ude efter sådan nogen biler som min om den har fået rst motor og lign. smidt i, vil så nødig af med mønt til "vold og splat" bare fordi jeg kan lide at have det lidt sjovt :-/
Så hvis du har en xr3i motor der er lavet om så den kører med tryk og gerne ændret på nogle andre måder ja så har jeg en rst motor der kun har gået 93.000 som du til hver en tid kan komme og høre, røre ved, prøve og andet godt da den sidder i bilen PT
heh min blok jeg havde var en RST blok. men kun godt bruge noget lednindsnet hvis du ligger inde med det. Har lige idag endelig fået sat den nye motor i 1,9 kun gået 2500km
Har desvære kun lednings net til xr3i mk. 4 at ligge, det til RST sidder solidt plantet i min Escort
Har ad omveje tiltusket mig de org værkstedshåndbøger incl. tillæg til turboen og der står faktisk at forskellen på stemplerne er at forhøjningen er drejet væk, vi havde i sin tid et org. turbo stempel vi kunne sammenligne med men jeg har ikke gemt målene, sorry.
Jeg har dog et billede af operationen.
Jeg kørte i øvrigt med 0.6 bar
svan
Vedhæftede filer
stempel før og efter.jpg (42.13 KiB) Vist 1453 gange