garrett turbo sælges
Redaktør: Moderatorer
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Indlæg: 1402
- Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Er flangen på turbinehuset, hvor den tager udstødningen ind i turbinehuset helt plant, eller med et reces i flangen?
Er den fri for revner?
Absolut nul aksialt slup?
Har du aktuatoren til den?
Er den fri for revner?
Absolut nul aksialt slup?
Har du aktuatoren til den?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Dennis
HenrikGM skrev:Er flangen på turbinehuset, hvor den tager udstødningen ind i turbinehuset helt plant, eller med et reces i flangen?
Er den fri for revner?
Absolut nul aksialt slup?
Har du aktuatoren til den?
jeg kan ikke se nogle revner og den virkede også perfekt da den blev pillet af pga. syn.
den er uden slør.
aktuatoren skal jeg bruge til en anden turbo.
jeg har sammen lignet turbo´en fra billederne med en T3 og de er meget ens.
-
Dennis
Re: garrett turbo sælges
[quote="Dennis"]den er efter sigende en T4 og skulle stamme fra en volvo.
den er fejlfri og uden slør.
Pris 800kr.
27529272her er det rigtige tlf nr.
det er en T3 turbo og IKKE en T4 som jeg først havde fået fortalt.
den er fejlfri og uden slør.
Pris 800kr.
27529272her er det rigtige tlf nr.
det er en T3 turbo og IKKE en T4 som jeg først havde fået fortalt.
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Jeg prøver lige igen med mit spørgsmål:
Er flangen på turbinehuset, hvor den tager udstødningen ind i turbinehuset helt plant, eller med et reces i flangen?
Det er rimeligt afgørende, da du siger den kommer fra en volvo....
Er flangen på turbinehuset, hvor den tager udstødningen ind i turbinehuset helt plant, eller med et reces i flangen?
Det er rimeligt afgørende, da du siger den kommer fra en volvo....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Dennis
HenrikGM skrev:Jeg prøver lige igen med mit spørgsmål:
Er flangen på turbinehuset, hvor den tager udstødningen ind i turbinehuset helt plant, eller med et reces i flangen?
Det er rimeligt afgørende, da du siger den kommer fra en volvo....
ja den flance er helt plant.
(jeg har fået fortalt at det er fra en volvo)
-
codeman_p5
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 29 jan 2005, 19:28
-
Dennis
