S: dele fra ford mondeo

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Nolan
Mester Medlem
Geografisk sted: Østjylland

#11 Indlæg af Nolan »

tinasmartin skrev:hvad skal du have for den forkofanger fra den mondeo og de lygter er det den nye type eller den gamle med lysfordelingspladen i??

Du er ikke den eneste, der er træt af de latterlige plastic-plader.......

/Nolan
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#12 Indlæg af mh »

Nolan skrev:Du er ikke den eneste, der er træt af de latterlige plastic-plader.......

/Nolan

tror jeg gerne men fik det som den eneste påtale til syn den anden dag sååå... det kunne jo også være dejligt at kunne se vejen.... :wink:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
zky
Senior Medlem
Geografisk sted: Skævinge,nordsjælland
Kontakt:

#13 Indlæg af zky »

tinasmartin skrev:
Nolan skrev:Du er ikke den eneste, der er træt af de latterlige plastic-plader.......

/Nolan

tror jeg gerne men fik det som den eneste påtale til syn den anden dag sååå... det kunne jo også være dejligt at kunne se vejen.... :wink:

De koster 115/stk og tager 10 min at skifte, så tag lige en tudekis :cry:
Mvh Kenneth

Alt under 800Nm burde være 2 takt
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#14 Indlæg af Transitfar »

zky skrev:De koster 115/stk og tager 10 min at skifte, så tag lige en tudekis :cry:

Ja, når fronten er skilt ad og lygten ligger på bordet..... :? .
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#15 Indlæg af mh »

zky skrev: så tag lige en tudekis :cry:

hvad fanden snakker du om dit fjols hvis du havde lidt viden og fuldte med så ville du kunne tænke dig til (nej det ville du jo så ikke) at jeg ville have den nye model forlygter på PADE :evil:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Brugeravatar
MOPAR
Mester Medlem
Geografisk sted: FYNSLAND

#16 Indlæg af MOPAR »

tinasmartin skrev:
zky skrev: så tag lige en tudekis :cry:

hvad fanden snakker du om dit fjols hvis du havde lidt viden og fuldte med så ville du kunne tænke dig til (nej det ville du jo så ikke) at jeg ville have den nye model forlygter på PADE :evil:

hvis du skal svine folk til så gør det et andet sted end i mit Emne... :evil:

og hvis du havde evnen til og læse så du nok osse at der tydeligt står: ud over det overnævnte kan jeg fortælle at front = forlygter forkofanger gitter .m.m og venstre for og bag dør, bagerste støddæmper mangler
AMERICAN MUSCLE CARS FOREVER
Besvar