S: glasfibersæder Solgt...

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Slavteren
Mester Medlem
Geografisk sted: Maribo
Kontakt:

#11 Indlæg af Slavteren »

Er også intr. men er lidt stor, så skal nok lige prøve dem. gider du smide en sms på 28510085? skal nok nordpå i dag eller i morgen :wink:
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!

www.slavteren.tk
RST69
Nyt Medlem
Geografisk sted: Hundige

#12 Indlæg af RST69 »

hva sker der noget frimodt??? jeg er stadig interesseret. evt smid dit nummer.??
Frimodt
Junior Medlem
Geografisk sted: Søborg (kbh)

#13 Indlæg af Frimodt »

Hej RST69 og Slavert, Undskyld at jeg ikke har svaret (har haft Pænt tralvt).
Jeg må dog nok skuffe med at en egenvægt på 85 kg næsten udelukker at få vredet sædet uden om kroppen (med mindre man har al massen placeret på armene, skal man i hvert fald under 75kg for at kunne komme ned i dem, og stadig der er de nok trænge), så RST det er ikke fordi jeg ikke vil sælge dem til dig (jeg vil hellere end gerne sælge dem), men jeg tror ikke at du kan være i dem... :(

Hvis du (eller Slaverten) imidlertid alligvel er opsat på at komme forbi og prøve dem og handle hvis de passer, så skriv en SMS på 28154858 (vær god og skriv frem for at ringe :wink: )

Mvh Casper
Baghjulstræk styrer...

forhjulstræk kører bare ligeud.
RST69
Nyt Medlem
Geografisk sted: Hundige

#14 Indlæg af RST69 »

siger du jeg er fed:D hehe ej er jeg sku ik.. jeg styrketræner så det meste er nok masse. men vil stadig prøve dem hvis det kan la sig gøre?
Frimodt skrev:Hej RST69 og Slavert, Undskyld at jeg ikke har svaret (har haft Pænt tralvt).
Jeg må dog nok skuffe med at en egenvægt på 85 kg næsten udelukker at få vredet sædet uden om kroppen (med mindre man har al massen placeret på armene, skal man i hvert fald under 75kg for at kunne komme ned i dem, og stadig der er de nok trænge), så RST det er ikke fordi jeg ikke vil sælge dem til dig (jeg vil hellere end gerne sælge dem), men jeg tror ikke at du kan være i dem... :(

Hvis du (eller Slaverten) imidlertid alligvel er opsat på at komme forbi og prøve dem og handle hvis de passer, så skriv en SMS på 28154858 (vær god og skriv frem for at ringe :wink: )

Mvh Casper

:D
Frimodt
Junior Medlem

#15 Indlæg af Frimodt »

Hehe nu er det heller ikke så meget fordi man er tyk ved 85 kg, blot at de her sæder er til temmelig tynde folk, men du er velkommen til at komme og prøve dem - giv et skriv på 28154858, så aftaler vi lige hvornår det passer :D

Mvh Casper
Baghjulstræk styrer...

Frimodt
Junior Medlem

#16 Indlæg af Frimodt »

Så er prisen nede på 900kr - ingen grund til at holde sig tilbage... (hmm ja med mindre man selvfølgelig er for kraftigt bygget til at kunne være i dem... - nok en fordel hvis man vejer under 70 kg...)
Baghjulstræk styrer...

Gæst

#17 Indlæg af Gæst »

Vil give 800,- for dem så henter jeg dem i weekenden - Da jeg skal over på Øen :D Smid evt. en mail på esalg@hotmail.com

E
Besvar