DHB-møde...
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Havneren
- Mester Medlem
Transitfar skrev:Havneren skrev:Forventer at opholde Transfar for at inkasserer sidste års pølse...
Husk, at grillpølser har det bedst i selskab med kolde øl....
Så kom bare an!!
Og den "gæst", du af og til diskuterer med herinde slipper vi forhåbentlig heller ikke for.
Nej... Kender jeg Søren rigtig kommer han racende 8:10 (skal til teknins kontrol 8:12) sidelens ind på pladsen med en bil der alligevel ikke er klar til at køre der oppe.
Bare rolig - Han kommer helt sikkert. Om han så skal tvinge mig til at arbejde på hans bil hele nattet. Du slipper ikke for ham!
- nmb1022
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Jyllinge
Jeg kigger helt sikkert også forbi, skal bare lige ha gutterne til at passe dullen imens.
Men hvis folk ellers keder sig i løbet af dagen kommer i bare over til starletten og hyggesnakker. Der er både powerpage klistermærker und alles
I skal bare finde det største brød i nærheden, så er det mig
Men hvis folk ellers keder sig i løbet af dagen kommer i bare over til starletten og hyggesnakker. Der er både powerpage klistermærker und alles
I skal bare finde det største brød i nærheden, så er det mig
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
-
SpydeII
- Transitfar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Re: DHB-møde...
Transitfar skrev:Og for en ordens skyld vil jeg lige gøre opmærksom på:
B) Det vil måske blive betragtet som asocial adfærd at benytte megafon, anvende spændetrøje el. lign., hvis man i en snak bliver voldsomt uenige om fx tilspændingsmomenter, MTBE, Ford-motorernes overlegne tuningspotentiale, oktantal, motoroliens betydning i indkøringsperioden, DHB-reglementet, etc...

Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Havneren
- Mester Medlem
- Mikkl
- Medlem
- Geografisk sted: Sundet