S: Toyota Turbo CT9, MF2 og 2 x intercooler fra en 1.3 turbo
Redaktør: Moderatorer
-
martin306xsi
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Roskilde
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Martin:
Hvis du tænker på 4efte yder den kun 135 hk standard.
MVH Finn
133 hk. standard (I japan med fugtighedsmåler/regulator.
Kan komme op og yde 166 hk (Max. ladetryk, 0.9 bar) hvis man sætter intercooleren ud foran og fjerner fugtighedsmåleren, og lader røret fra wastegaten åbent.
Senest rettet af klyfax 01 feb 2006, 20:10, rettet i alt 1 gang.
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
Har i øvrigt solgt MF2 anlægget.
Men har stadige til salg:
Til 4e-f(t)e motor:
2 x turbo, den ene har en voldsom turbo hylen (sidder på min corolla) Den anden er ok.
1 x manifold, udst.
1 x manifold, indsug. forberet til extra dyser, medfølger dyser fra en 4e-fe.
1 x starlet intercooler.
Tilbehør:
1 x MF2 anlæg fra turbomotor.dk Kan ses på turbomotor.dk. Fuel Cut Defencer medfølger. Laver et falsk vakum så man kan køre med tryk på en NA motorstyring. Visse NA styringere kan godt køre med tryk, men ikke toyota. (Så vidt jeg ved.)
1 x range rover intercooler, passer på en corolla (Sidder på min corolla). Hvis man bruger 2 min. med en plade saks.
Det hele er til salg.
Pris: Bud.
Billeder kan sendes.
PS. Skal nok tjekke mine indlæg lidt oftere. Har bare ikke fået en mail når der kom noget nyt. Ellers prøv 24 20 25 35.
Men har stadige til salg:
Til 4e-f(t)e motor:
2 x turbo, den ene har en voldsom turbo hylen (sidder på min corolla) Den anden er ok.
1 x manifold, udst.
1 x manifold, indsug. forberet til extra dyser, medfølger dyser fra en 4e-fe.
1 x starlet intercooler.
Tilbehør:
1 x MF2 anlæg fra turbomotor.dk Kan ses på turbomotor.dk. Fuel Cut Defencer medfølger. Laver et falsk vakum så man kan køre med tryk på en NA motorstyring. Visse NA styringere kan godt køre med tryk, men ikke toyota. (Så vidt jeg ved.)
1 x range rover intercooler, passer på en corolla (Sidder på min corolla). Hvis man bruger 2 min. med en plade saks.
Det hele er til salg.
Pris: Bud.
Billeder kan sendes.
PS. Skal nok tjekke mine indlæg lidt oftere. Har bare ikke fået en mail når der kom noget nyt. Ellers prøv 24 20 25 35.
MVH
Magnusssen
Magnusssen
-
B-2 Spirit
- Kontakt:
-
martin306xsi
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Roskilde
Ja, der har jeg så ikke hørt korrekt
Har forresten hørt at flere af dem er målt til ca. +- 160hk.
Klyfax> Kan du ikke udybe det lidt, jeg tænker på det med fugtighedsmåleren og wastgate.
Finn> Har du et ledningsdiagram over 4efte (altså lys, abs osv.) Egon sagde at Rene havde det men han skulle ikke være til at komme i kontakt med
Klyfax> Kan du ikke udybe det lidt, jeg tænker på det med fugtighedsmåleren og wastgate.
Finn> Har du et ledningsdiagram over 4efte (altså lys, abs osv.) Egon sagde at Rene havde det men han skulle ikke være til at komme i kontakt med
Senest rettet af martin306xsi 13 mar 2006, 20:57, rettet i alt 1 gang.
Mvh Martin
-
K-FINN
- Mester Medlem
martin306xsi skrev:Ja, der har jeg så hørt korrektHar forresten hørt at flere af dem er målt til ca. +- 160hk.
Nej det har jeg desværre ikke.
MVh Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele