Side 2 af 4
: 31 aug 2005, 22:45
af Havneren
HAHAHAHAHAHAHA
: 01 sep 2005, 06:00
af Gæst
den kan i hvert fald brænde en TRD 3 armet metal kobling af på under 200 meter...... det tog nok under 10 sekunder! det her er en seriøs tråd!!! MVH. søren
: 01 sep 2005, 17:27
af Yugo Turbo
jeg er MEGET seriøs det troede jeg du vidste søren... og det var et seriøst spørgsmål... men troede du lavede tingene så de ku holde og ikke brænder så hurtigt af...

du kan ta det, det er gasssss
: 01 sep 2005, 21:14
af Gæst
ta det? gas! det ku jøderne ikke!!
: 02 sep 2005, 15:39
af Havneren
Heller ikke den jødestegte kylling jeg kom til at lavede i går i min gasovn...
: 02 sep 2005, 23:06
af Gæst
svarer vel TIL når du stiller konservesdåser i microovnen..... men du er vel lige så god til at lave mad som til at stave!!!
: 03 sep 2005, 10:56
af HenrikGM
Anonymous skrev:den kan i hvert fald brænde en TRD 3 armet metal kobling af på under 200 meter...... det tog nok under 10 sekunder! det her er en seriøs tråd!!! MVH. søren
Fik du sluppet koblingen helt?

: 03 sep 2005, 11:08
af 2fat2fly
Hvor finder man billed af motorrummet og hvad motoren er sammensat af ?
: 04 sep 2005, 14:53
af Mark
: 05 sep 2005, 05:31
af Gæst
motoren er sammensat af en masse STD. dele!!! ud over det er der bla. MAHLE lavkomp. smedede stempler.... modifecerede plejlstænger..... max. portet top.... flerlags toppakning (læs dyr!).... ap støttebolte til samme.....oliesprøjt under stempler..... stor oliepumpe.....special slebet knast.... om manifolde og kobling er motordele?? ...lang "puls" udstødningsmanifold....kort indsugningsmanifold med lidt tragte i indløb.... halvstort gasspjæld..... turbosmart bow og 45mm wg.....3 armet sentermetal kobling med højt fjedertryk.....GULT ventildæksel! ja listen er uendelig! tror jeg tager bilen med til OTTO D. 24 denne måned... så er der mulighed for at se den. MVH. søren PS. motoren har vel kørt et sted mellem 10000 og 15000 siden den blev lavet fra A til Z