Danny Salling skrev:Der blev jeg så lige lidt klogere
Kan man egentlig ikke bruge den fra xr3i? Den skulle være kraftigere så vidt jeg ved. 55amp=RST 70amp=xr3i hvad jeg har læst et sted.
din gode ven minilars bruger en 90A fra en sierra med ringsko/møtrik istedet for kabelsko/han-hun typen så slipper man for dårlige forbindelser og mangel på strøm
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
Kan man egentlig ikke bruge den fra xr3i? Den skulle være kraftigere så vidt jeg ved. 55amp=RST 70amp=xr3i hvad jeg har læst et sted.
Tror at du har byttet om på de 2 modeller.......
dem jeg har til at ligge er på 70 amp.....samt den som sider på cab'en er også 70 amp.
Men Jo du kan godt bruge den fra xr3i ............ men vil da foretrække en 70 amp......( der kan da sikkert forkomme at der sidder en 70 amp. på en xr3i)
If Ford made Cabriolets like Carlsberg make beers, then this would proberbly be the BEST Cabriolet in the world.......
din gode ven minilars bruger en 90A fra en sierra med ringsko/møtrik istedet for kabelsko/han-hun typen så slipper man for dårlige forbindelser og mangel på strøm
SVJV, så er det da kun på Cossierne der sidder 90A generatorer og det er endda kun nogen af dem...
og alle generatorene fra den årgang passer på hinanden... det er kun beslangene der er forskellige... jeg har selv kørt med en 90A fra en alm. sierra årgang 87.
Jeg har fået fat i en ganske gratis(elsker den pris), fik godt nok at vide at den ikke var som ny, men den kunne godt lade, det kan den også, det eneste den så også gør er at den får lyset til at "blinke" lidt, det er ikke så meget mere som det var i starten(går ud fra at det er møg der sidder/sad i den som først skal "køres" af da den har ligget lidt over et halvt år, men til prisen lader den faktisk ganske godt kunne så bare godt tænke mig at blive af med det der "blinkeri"