K : Turbo
Redaktør: Moderatorer
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
well kan jo kun videre give den viden jeg har men må da indrømme at hvis jeg havde et RIGTIG billigt projekt og gerne vill have en ny turbo er xs da vejen frem ellers vil jeg IKKE benytte mig af deres turboer.. der blev linket til et amerikansk forum hvor der hvis var en hel de utilfredsse kunder. men hvis denne diskution skal bringes yderligere op kan vi brude det gamle indlæg. jeg vil ikke forstyrre mere end jeg allerede har gjort i denne post.!
Fri bane fuld hane! 
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
Undskyld mig lige for at spørge engang...
du skariver at du gerne vil have GT2860RS / GT2860R osv... og så tror du du kan få den for en slik, har du taget hash? den lader koster fra ny små 10.000. har tilfældigvis sådan en og den kunne godt være til salg, men tror du skal lidt mere til lommerne hvis du skal gøre dig forhåbninger om sådan en! den jeg har, har kørt ca 1.000 km og den laver positivt lade tryk fra 1600 omdr på en 2.0 motor.
7.000 er prisen og den er indiskutabel
er med T3 flange
hilsen Lasse
du skariver at du gerne vil have GT2860RS / GT2860R osv... og så tror du du kan få den for en slik, har du taget hash? den lader koster fra ny små 10.000. har tilfældigvis sådan en og den kunne godt være til salg, men tror du skal lidt mere til lommerne hvis du skal gøre dig forhåbninger om sådan en! den jeg har, har kørt ca 1.000 km og den laver positivt lade tryk fra 1600 omdr på en 2.0 motor.
7.000 er prisen og den er indiskutabel
er med T3 flange
hilsen Lasse
Brap brap brap...