Jeg har intet set der indikerer disse usikkerheder på det grej der bruges i DK.
2: Fint nok med et resultatdisplay.
3: Da du allerede har et glimrende juletræ så ved du jo også hvor stærkt bilerne kører over stregen....ikke?
4: Vi kan slet ikke blive mere uenige på dette punkt. Når omtalte kadett kan levere identiske tider fra gang til gang, så siger det nok lidt mere om chaufføren og bilen, end om udstyret. Især fordi mange af de biler han kører imod leverer tider der varierer hele og halve sekunder fra gang til gang. Din bekymring på dette punkt holder ikke 1cm.
Fint at man kan måle 1/1000sekund, men det har endnu aldrigt nogensinde været aktuelt i streetrace at to biler har kørt så tæt op v. 402m at det har været 1/1000sekund der har skilt dem ad.
5: Nu spørger jeg så igen: Hvad er prisen? Jeg er rimeligt ligeglad med om den er højere eller lavere end markedsprisen, jeg vil bare gerne vide hvad det koster....
Hartvig; Det er sgu fint at i jagter den ultimative præcision, alt respekt for det. Hvis man KAN så GØR man ofte ting FORDI man kan. Ikke fordi det er nødvendigt. Jeg synes blot du forsøger at nødvendiggøre en præcision, som der reelt ikke er behov for, og det skinner lidt i mine øjne at "de andre" bruger vaskemaskinefotoceller med +/-½sekunder i nøjagtigheder mens Racetiming kan måle intet mindre end 500x mere præcist. Disse ½sekunder tror jeg er grebet lige rigeligt ud af tynd luft.
Det har intet at gøre med at "stikke snotten frem", men derimod noget at gøre med at man skal forsøge at holde sig til realiteterne, eller være forberedt på at nogen spørger ind til emnet.
Havde du skrevet at I forsøgte at nå uSek i opløsning fordi i kunne, og det kunne være fedt med en voldsom præcis måling, så havde det sgu været fint. Jeg håber du kan følge mig her....