Side 2 af 2

: 26 apr 2006, 19:39
af DorkVonWaterfall
Saab-Daniel skrev:Nu skal jeg så have fundet et andet relæ der fungerer,


og det fandt du så..... ;-)

: 26 apr 2006, 19:41
af Saab-Daniel
Jep, tak for hjælpen...
Det var nu ikke det rigtige relæ, men bygger soklen om i morgen, så det almindelige relæ kommer til at kunne fungere i det...
Daniel.

: 28 apr 2006, 19:31
af Morten VJ
Saab-Daniel skrev:Jep, tak for hjælpen...
Det var nu ikke det rigtige relæ, men bygger soklen om i morgen, så det almindelige relæ kommer til at kunne fungere i det...
Daniel.

Det er måske ikke verdens bedst løsning på et K-jetronic.
Hvis uheldet er ude.
Har du ikke MS? så brug den til at styre relæet, og indsæt en enertikontakt fre en anden bil, så er du helgarderet.

En pumpe der kører konstant efter et uheld, med en knækket benzintilførsel er ikke så sjov.

MVH

Morten

: 28 apr 2006, 19:52
af Saab-Daniel
Hmm, nej, det har du helt ret i... Kører netop nu med et almindeligt arbejdsrelæ...
Et enerti-relæ? Er det ligeledes et der registrerer omdrejnings-signal? Eller kan MS klare den del, således et almindeligt arbejdsrelæ klarer det?
Daniel.

: 28 apr 2006, 20:06
af Morten VJ
Saab-Daniel skrev:Hmm, nej, det har du helt ret i... Kører netop nu med et almindeligt arbejdsrelæ...
Et enerti-relæ? Er det ligeledes et der registrerer omdrejnings-signal? Eller kan MS klare den del, således et almindeligt arbejdsrelæ klarer det?
Daniel.

Hvis du kobler MS på stelsiden af relæet, så får du samme funktion, som standart relæet har, og det er standart opkoplingen af benzinpumpe relæet til MS du skal kopierer.
Enerti kontakten, er en ekstra sikkerheds foranstaltning. der afbruder benzinpumpen i tilfælde af stød. Lidt det samme som en airbag.
Den siddet på mange Forder fra 1990-2000.
Og mange andre biler med indsprøjtning fra denne periode.

MVH

Morten