Side 2 af 2

Naiv

: 09 maj 2006, 17:47
af onkelopel
Man er vist meget naiv hvis man tror at en italiensk bil er fejlfri efter nyvognsgarantien er ophørt. De fleste ( mange mange ) fejl er nemlig blevet rette af den stakkels forhandler ( dansk eller tysk )

: 09 maj 2006, 22:02
af 242TI
hej igen..

jeg mangler kun et´ svar?? - er det 78.000,- synet på DK plader med kvitering for moms + afgift "und alles"..

hvis ja, kommer jeg på fredag for at kikker og prøve dyret.
jeg kan selv afmonterer instrument og tjeke om det er org, og om det stadigvæk er plomberet...

kom frisk... :roll:

mvh. skou.

: 09 maj 2006, 22:22
af Cos4x4
Nej, 85.000 synet og på DK plader.

45000+30000+4000(tandstang)+1500(syn og plader)+500(skiver drejes)+Div. småting?? Og jeg gider ikke skifte tandstangen gratis.....

Prøvede lige klimaanlægget af idag Det virker.... :wink:

: 09 maj 2006, 22:41
af 242TI
fint :?

så køb en brugt tandstang, til under det halve :idea: , ok med mig.

så er der 2k for små 4 timer´s arbejde :wink:

og det klima ryger da ud :shock: , skal bruge plas til stor intercooler og oliekøler til gear og diff.. :twisted:

190 hk til en "tung" 4x4 er bare ikke nok, det er jo motoren der har 190.. ved du hvor meget der går tabt bare i "trans-tab" :x - ´jeg tror ikke den "putter" merer end 140-150Hk i jorden :? . og så sker der sku ikke meget....

500,- for at dreje skiver?? det kan gøres mens de sidder på, og tager ca. 0,5 time for begge 2 :wink:

mvh. skou

: 09 maj 2006, 22:53
af Cos4x4
Hehe... :)

Prisen er 85.000 med plader og afgift og 45.000 uden.

Min makker John Sahl skal også have en skilling når den bliver solgt! :wink:

En af grundene til at den er billig er også fordi at jeg faktisk ikke har tid til at lave mere bil i min fritid end jeg allerede gør. Men kan godt gøre syne den osv. Men så er prisen 85. Gider ikke give en fast pris hvis der opstår noget uventet undervejs. Så hænger jeg på den jo.

Hvis man vil spare penge, må man vælge gør-det-selv-løsningen... :wink:

: 13 maj 2006, 16:51
af Mmester
242TI skrev:
og det klima ryger da ud :shock: , skal bruge plas til stor intercooler og oliekøler til gear og diff.. :twisted:

190 hk til en "tung" 4x4 er bare ikke nok, det er jo motoren der har 190.. ved du hvor meget der går tabt bare i "trans-tab" :x - ´jeg tror ikke den "putter" merer end 140-150Hk i jorden :? . og så sker der sku ikke meget....



mvh. skou


Såfremt I ender med at blive enige om en pris, så er jeg meget interesseret i at aftage klimaanlægget fra bilen. Mit eget er nemlig MEGET utæt.

Vh
Svend

: 13 maj 2006, 19:08
af FiatNørden?
ikke fordi jeg har råd eller noget - men hvor hurtigt løber den op til de 100 ?

: 13 maj 2006, 23:14
af John Sahl
Mmester skrev:
242TI skrev:
og det klima ryger da ud :shock: , skal bruge plas til stor intercooler og oliekøler til gear og diff.. :twisted:

190 hk til en "tung" 4x4 er bare ikke nok, det er jo motoren der har 190.. ved du hvor meget der går tabt bare i "trans-tab" :x - ´jeg tror ikke den "putter" merer end 140-150Hk i jorden :? . og så sker der sku ikke meget....



mvh. skou


Såfremt I ender med at blive enige om en pris, så er jeg meget interesseret i at aftage klimaanlægget fra bilen. Mit eget er nemlig MEGET utæt.

Vh
Svend


Uden at vide det med sikkerhed, så tror jeg Skou er mere snak, end reel action.. Men det vil tiden jo vise ;-)

.

: 14 maj 2006, 23:22
af Mmester
Frederikssund! skrev:ikke fordi jeg har råd eller noget - men hvor hurtigt løber den op til de 100 ?


Den er opgivet til 7,5 sek.
Jeg har målt min til 8,2 med en defekt koblingspedal, så selv med 160000 km på tælleren er den stadig rimeligt med.

John Sahl: jeg er tilbøjelig til at give dig ret, men det må tiden jo vise....

/S