affjedring??? jo... det er jo derfor den hopper!
dæmpningen er så noget helt andet... bilen på optagelsen er lidt gammeldags, endda allerede da klippet er lavet. banen de kører på er slet ikke god til sådan en bil.
men det forhindrede ikke at der også blev kørt TF der!
KIM der kører hoppebil/dragsteren blev senere EMmester i TF og ... mener jeg... er den der har kørt de bedste tider i DK nogensinde!
kørte et par træk på samme bane i sommer, den er faktisk hverken blevet bedre eller værre siden 1987! tænker der bliver et par små ræs der næste sæson også. MVH. søren
DR i DK
Redaktør: Moderatorer
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
lqs skrev:rke til at uroen rigtig kommer efter at gassen er sluppet. MVH. søren
Og så kan en faldskærm være fin til at rette det hele lidt til igen, især hvis bagenden synes den vil først....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Havneren
- Mester Medlem
- Indlæg: 2671
- Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Indlæg: 2537
- Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland