K: GT2860rs

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
vognbjerg
Senior Medlem
Geografisk sted: dk

#11 Indlæg af vognbjerg »

jeg har en magen til den der.. der står bare m26 og 71 på men de samme støbemærker mv.. der står godtnok XS-POWER der hvor der er slebet på den der..
supramk2
Nyt Medlem

#12 Indlæg af supramk2 »

okay, så er det måske slet ikke en garret turbo som jeg købte den til at være?
Mvh Carsten
LowDog
Medlem

#13 Indlæg af LowDog »

Hvis der ikke står garrett eller andet navn på er det højst sandsynligt en xs power eller andet kina halløj.
LowDog
Medlem

#14 Indlæg af LowDog »

Har fået købt.
Brugeravatar
johan o r
Senior Medlem
Geografisk sted: Vejle

#15 Indlæg af johan o r »

Gad vide hvad der har stået her??
Vedhæftede filer
khch.JPG
khch.JPG (206.83 KiB) Vist 937 gange
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars
Brugeravatar
ae86
Mester Medlem

#16 Indlæg af ae86 »

johan o r skrev:Gad vide hvad der har stået her??
Huset ligner rigtigt meget Garrett

kan det tænkes at producenten af xs-turbo har købt indsugningshuset fra garrett eller garrett's underleverandør og ligesom når du køber en billig del hos høyer e.t.c. så har (under)leverandøren slebet det orginale navn af (støber garrett selv deres ting ??)

høyer e.t.c har haft nogle dele der var fra samme underleverandør som leverede til oem (orginale dele) men hvor logo og nummer var slebet af

bla. remstrammerhjul
LowDog
Medlem

#17 Indlæg af LowDog »

Så vidt jeg ved, så bruger XS power kun Garretts indmad i deres turboer (selvom jeg også tvivler på det). Men det er i hvert fald det de plejer at reklamere med.
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#18 Indlæg af John Sahl »

ae86 skrev:
johan o r skrev:Gad vide hvad der har stået her??
Huset ligner rigtigt meget Garrett

kan det tænkes at producenten af xs-turbo har købt indsugningshuset fra garrett eller garrett's underleverandør og ligesom når du køber en billig del hos høyer e.t.c. så har (under)leverandøren slebet det orginale navn af (støber garrett selv deres ting ??)
Det kan nok nærmere tænkes, at XS-Turbo stammer fra fabrikken der laver, eller har lavet Garrett's turbo'er og nu sælger dem, med et andet mærke på/originalt mærke slebet af, ud af sidedøren lige som det sker med de fleste andre mærkevarer, hvor firmaerne er hoppet på "billigt produceret i Kina-bølgen"..

Kinesernes oversættelse af Copyright er ikke helt magen til vi andres. Deres oversættelse lyder nemlig "Right to copy" ;-)

.
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Besvar