jeg skal bruge lidt hjælp med toyota TPS

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Geografisk sted: Sweden

#11 Indlæg af klyfax »

Jack-Ae86 skrev:Plus sidste jeg snakkede med toyota ang løse stik, sagde de det hed komplet ledningsnet:-(

Nej Nej, har selv skaffet et par stik via toyota, det eneste det kræver er at du har det gamle stik, der står et nr. på. Det nr. er res. dele nr. og det giver du til toyota. Så kommer der et løst stik, hvis de altså stadige laver det...
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Wildert
Mester Medlem
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#12 Indlæg af Wildert »

Hmm... kan være man skal trække på sine Toyota-kontakter...
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
Jack
Mester Medlem
Geografisk sted: Midtfyn
Kontakt:

#13 Indlæg af Jack »

klyfax skrev:
Jack-Ae86 skrev:Plus sidste jeg snakkede med toyota ang løse stik, sagde de det hed komplet ledningsnet:-(

Nej Nej, har selv skaffet et par stik via toyota, det eneste det kræver er at du har det gamle stik, der står et nr. på. Det nr. er res. dele nr. og det giver du til toyota. Så kommer der et løst stik, hvis de altså stadige laver det...

Du kan vel ikke støbe nr'et op på sådan en stik som der skal på tændspolerne på en lean burn? :-D
/Jack
Nissan 200sx S14a
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Geografisk sted: Sweden

#14 Indlæg af klyfax »

Jack-Ae86 skrev:Du kan vel ikke støbe nr'et op på sådan en stik som der skal på tændspolerne på en lean burn? :-D

Bum bum bum... Kender ik lige nogen der køre Lean Burn... Men ellers prøv toyotaextreme, eller toyotaklubben...
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Besvar