Billeder fra King of Europe

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Havneren
Mester Medlem

#11 Indlæg af Havneren »

Så... Nu skal i snakke pænt om Jonases kæreste!
Havneren
Mester Medlem

#12 Indlæg af Havneren »

Jeg kan ellers også godt lide det her billede, hvor Lasse tages på fersk gerning i forsøget på at sabotere konkurensen...
Vedhæftede filer
untitled.JPG
untitled.JPG (128.17 KiB) Vist 1771 gange
Brugeravatar
Supra_Jorn
Medlem
Geografisk sted: Jylland / 6650 Brørup
Kontakt:

#13 Indlæg af Supra_Jorn »

Havneren skrev:Jeg kan ellers også godt lide det her billede, hvor Lasse tages på fersk gerning i forsøget på at sabotere konkurensen...

Ja, jeg tænkte det samme da jeg så billedet, ellers også var han bare misunderligt, og ønskede at den bette mølle sad på Uno'en.
Med venlig hilsen.
Jørn Petersen
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#14 Indlæg af mh »

ja han ofrede gerne sin telefon i en 4 hjuls trækker som kørte i en anden klasse end ham hehe... husk det giver bedst at sabortere sine direkte konkurrenter lasse... :tooth: :tooth:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#15 Indlæg af Yugo Turbo »

jeg er ikke så kvik jo... nu må i udvise forståelse... men jeg er i lærende process...

at blive matsort tager sin tid! :mrgreen:
Brap brap brap...
Billede
Narko
Medlem
Geografisk sted: København
Kontakt:

#16 Indlæg af Narko »

/ NarkO
Narko
Medlem
Kontakt:

#17 Indlæg af Narko »

/ NarkO
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#18 Indlæg af Ravnen »

Tjae, der er jo nok noget om snakken, her er ihvertfald nogle eksempler der bekræfter dette, billederne er fra en lille tur 600 km op i sverige, vi tegnede en streg i panden på Lasse mens han sov og sendte ham så ind på flere tankstationer efterfølgende, han fattede selfølgelig ikke mistanke, dette var efter, at vi tidligere, hvor han også sov, havde hældt vand i skridtet på han så det så ud som om han havde pisset i bukserne, dette var selfølgelig lige inden at vi skulle ind til JPC og hente hans nye kulfiber dele, morsomt, det var sku lige før at vi selv pissede i bukserne af grin, på vej hjem prøvede vi at skille os af med ham ved at prøve at smide ham ud af vinduet på motorstien med 120-130 km/t, men det er en anden historie.
Billede
Billede
Lasse du skal sku nok blive matsort en dag, det skal vi nok sørge for.
corvus terrae terror...

Billede

Kontakt:

#19 Indlæg af Narko »

LOOOOOL..

Nå men.. jeg har smidt en video op som nogle af svenskerne har lavet der nede fra.. I kan hente den på nederstående link :)

Ser ud til man skulle have fulgt Lasse's råd og have været taget med der ned..

Må bare tage revance for det næste år :lusket:

http://www.stikiller.dk/koe.zip
/ NarkO
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#20 Indlæg af mh »

PMSL!!!..... ja det var en kanon tur... lidt hårdt ved den lille lasse men han kan tage det...

ja narko det kan afsløres at til næste år bliver det på en ny åbnet bane som kun er lavet til dragracing og som ligger i nord belgien... så der skulle være fine rammer for endnu et godt arangement med masser af SERIØST hurtige biler...

how det var skoda naja (lasses frue) der klokken 12:30 inde i filmen....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Besvar