desværre havde han ikke tid /lyst på daværende tidspunkt til at få hele dytbilen over og selv stå for den komplette renovering fra start til slut...
derfor blev det i samråd med ham, til at jeg selv skulle stå for renoveringen sammen med bror som er mekker... og derfra er det som bekrevet i indlægget gået slag i slag.
at jeg er amatør skal der ikke herske nogen som helst tvivl om...og netop derfor har jeg brugt ham som proff sparringspartner lige fra indkøb af nye stumper til hvordan "vi" fik løst opgaven bedst muligt og med mindst mulig chance for at lortet brændte sammen igen igen...
mit mål har fra starten været at få flest muligt heste ud af bilen uden at gå ALT for meget på kompromis med holdbarheden... og det har været den røde tråd igennem samtlige indkøb af nye stumper til bæstet!
Jeg syntes jeg PRØVER ikke at pege fingre af nogen endnu, da ingen af os VED hvad der reelt er sket med motoren...og indtil da er der ingen grund til at nævne nogen som helst..
igen... ingen nævnt, ingen glemt!!...
men indrømmet...står nu som "kunde" og er ikke skiiide tilfreds med det endelige resultat...