Måling på rullefelt

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
xxblade
Mester Medlem
Indlæg: 747
Tilmeldt: 09 nov 2003, 13:00
Geografisk sted: Jylland

#11 Indlæg af xxblade »

FUUUCK det er fint på en CIH

gude motor sådan en !!!!
PT: Bil-løs...........har dog en gammel VW Golf GTI16V til rådighed

SLOW EYES WILL KILL YOU
Brugeravatar
svensson
Junior Medlem
Indlæg: 82
Tilmeldt: 11 sep 2003, 21:27
Kontakt:

#12 Indlæg af svensson »

Hej otto

Lille ændring volvo amazon 443 hk 444 nm

Mvh Martin
natmekanikeren
Medlem
Indlæg: 217
Tilmeldt: 24 aug 2006, 21:25

#13 Indlæg af natmekanikeren »

ja ok Martin

Har da lige fået byttet et par tal,og kunne ikke lige finde målingen,så derfor ??? NM
2fat2fly
Mester Medlem
Indlæg: 948
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Fyn

#14 Indlæg af 2fat2fly »

natmekanikeren skrev:ja ok Martin

Har da lige fået byttet et par tal,og kunne ikke lige finde målingen,så derfor ??? NM


Hvorfor åbner i egentlig altid motorhjelmen når i Ruller ?
Vil i ikke rulle uden den er åben ?
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden

#15 Indlæg af klyfax »

For at få kold luft ned til motoren's indsugning...
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#16 Indlæg af lqs »

intet problem at rulle med lukket motorhjelm. ved mere extreme motorer kan det af og til være en fordel (læs BUM....SKRALD...MASSER AF ILD) at hjelmen er åben.... på forhånd. af samme grund ville jeg foretrække at STOPPE blæseren før wot. MVH søren
2fat2fly
Mester Medlem
Indlæg: 948
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Fyn

#17 Indlæg af 2fat2fly »

lqs skrev:intet problem at rulle med lukket motorhjelm. ved mere extreme motorer kan det af og til være en fordel (læs BUM....SKRALD...MASSER AF ILD) at hjelmen er åben.... på forhånd. af samme grund ville jeg foretrække at STOPPE blæseren før wot. MVH søren

Ok, regnede også det havde noget med brandfare at gøre. men nogle gange er man jo ikke altid vild med at vise hvad man har brykket sammen før men ved om det virker :tooth:
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#18 Indlæg af K-FINN »

lqs skrev:intet problem at rulle med lukket motorhjelm. ved mere extreme motorer kan det af og til være en fordel (læs BUM....SKRALD...MASSER AF ILD) at hjelmen er åben.... på forhånd. af samme grund ville jeg foretrække at STOPPE blæseren før wot. MVH søren


Måske ikke, men på nogen biler er der MEGET forskel på om hjelm er åben eller lukket.
Besvar