FUUUCK det er fint på en CIH
gude motor sådan en !!!!
Måling på rullefelt
Redaktør: Moderatorer
- svensson
- Junior Medlem
- Indlæg: 82
- Tilmeldt: 11 sep 2003, 21:27
- Kontakt:
-
natmekanikeren
- Medlem
- Indlæg: 217
- Tilmeldt: 24 aug 2006, 21:25
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Indlæg: 948
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Fyn
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Indlæg: 948
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Fyn
lqs skrev:intet problem at rulle med lukket motorhjelm. ved mere extreme motorer kan det af og til være en fordel (læs BUM....SKRALD...MASSER AF ILD) at hjelmen er åben.... på forhånd. af samme grund ville jeg foretrække at STOPPE blæseren før wot. MVH søren
Ok, regnede også det havde noget med brandfare at gøre. men nogle gange er man jo ikke altid vild med at vise hvad man har brykket sammen før men ved om det virker
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
lqs skrev:intet problem at rulle med lukket motorhjelm. ved mere extreme motorer kan det af og til være en fordel (læs BUM....SKRALD...MASSER AF ILD) at hjelmen er åben.... på forhånd. af samme grund ville jeg foretrække at STOPPE blæseren før wot. MVH søren
Måske ikke, men på nogen biler er der MEGET forskel på om hjelm er åben eller lukket.