Side 2 af 2
: 04 okt 2007, 12:45
af xxblade
FUUUCK det er fint på en CIH
gude motor sådan en !!!!
: 04 okt 2007, 16:43
af svensson
Hej otto
Lille ændring volvo amazon 443 hk 444 nm
Mvh Martin
: 04 okt 2007, 21:20
af natmekanikeren
ja ok Martin
Har da lige fået byttet et par tal,og kunne ikke lige finde målingen,så derfor ??? NM
: 07 okt 2007, 20:44
af 2fat2fly
natmekanikeren skrev:ja ok Martin
Har da lige fået byttet et par tal,og kunne ikke lige finde målingen,så derfor ??? NM
Hvorfor åbner i egentlig altid motorhjelmen når i Ruller ?
Vil i ikke rulle uden den er åben ?
: 07 okt 2007, 20:46
af klyfax
For at få kold luft ned til motoren's indsugning...
: 08 okt 2007, 06:08
af lqs
intet problem at rulle med lukket motorhjelm. ved mere extreme motorer kan det af og til være en fordel (læs BUM....SKRALD...MASSER AF ILD) at hjelmen er åben.... på forhånd. af samme grund ville jeg foretrække at STOPPE blæseren før wot. MVH søren
: 08 okt 2007, 19:52
af 2fat2fly
lqs skrev:intet problem at rulle med lukket motorhjelm. ved mere extreme motorer kan det af og til være en fordel (læs BUM....SKRALD...MASSER AF ILD) at hjelmen er åben.... på forhånd. af samme grund ville jeg foretrække at STOPPE blæseren før wot. MVH søren
Ok, regnede også det havde noget med brandfare at gøre. men nogle gange er man jo ikke altid vild med at vise hvad man har brykket sammen før men ved om det virker

: 08 okt 2007, 19:55
af K-FINN
lqs skrev:intet problem at rulle med lukket motorhjelm. ved mere extreme motorer kan det af og til være en fordel (læs BUM....SKRALD...MASSER AF ILD) at hjelmen er åben.... på forhånd. af samme grund ville jeg foretrække at STOPPE blæseren før wot. MVH søren
Måske ikke, men på nogen biler er der MEGET forskel på om hjelm er åben eller lukket.