Det er fordi dem du køber turboer af tager røven på dig, det er jo ikke noget problem at give garanti på en turbo man selv kun har givet 175,95 kroner for.....Finn T Pedersen skrev:Tror jeg ikke, da orginal garret aksel passer over i kina modellenRavnen skrev:Det var derfor hun lavede dem endnu tyndere.....Finn T Pedersen skrev: Hun lod mærke til, da hun kopierede, hvor tynde de aksler er.![]()
Btw, jeg har 1 år garanti på min kuglelejer turbo, hvor meget garanti er der på en garret kuglelejer![]()
Svar: INTET.
Garrett turbo gør noget ved folk
Redaktør: Moderatorer
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
corvus terrae terror...

- Mester Medlem
Hehe spørgsmålet er jo, hvem tager røven på hvem ?Ravnen skrev:Det er fordi dem du køber turboer af tager røven på dig, det er jo ikke noget problem at give garanti på en turbo man selv kun har givet 175,95 kroner for.....Finn T Pedersen skrev:Tror jeg ikke, da orginal garret aksel passer over i kina modellenRavnen skrev:Det var derfor hun lavede dem endnu tyndere.....Finn T Pedersen skrev: Hun lod mærke til, da hun kopierede, hvor tynde de aksler er.![]()
Btw, jeg har 1 år garanti på min kuglelejer turbo, hvor meget garanti er der på en garret kuglelejer![]()
Svar: INTET.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele