Flot håndværk

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Indlæg: 2340
Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#11 Indlæg af Ravnen »

klyfax skrev:
Ravnen skrev:Det varmer Darths hjerte at se at der stadig findes folk der ikke dyrker det der kina kopi halløj, og i stedet bruger deres energi på detaljer og dygtigt håndværk....


At bruge hønsenet til at lave bil med er fandme KINA agtigt... Det beviser bare at Ford er sådan en skrammelkasse, at KINA stumper er gode nok...


Lad os lige dissekere det du siger her, Klyklop..

du siger at det er Kina agtigt at bruge Hønsenet, og at Ford er noget skod af den årsag, ikke...

Vi læser altså at Hønsenet er noget skod og at Forden derfor osse bliver til noget skod..

Da du allerede siger at Hønsenet er Kina kopi agtigt og vi fjerner Ford fra denne ligning, hvad står vi så tilbage med...

Nemlig! at Kina kopier er noget skod!


Tak for indrømmelsen Klyklop...
corvus terrae terror...


Billede


_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Indlæg: 2340
Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#12 Indlæg af Ravnen »

Finn T Pedersen skrev:
møffe skrev:
Zorak skrev:
CABRST skrev:synes nu at der er lagt meget energi og arbejde i projektet 8)

og sjov ide med at putte en bda motor i :wow:


Bda er det den fra de gamle RS 1600/2000(mk1 esc)?
tjaa. det var den motor der var så overlegen at selv kina (japaner) folket kopierede den.. :mrgreen:


Hehe det har du faktisk ret i møffe, dog blev ford hurtig overhalet..


Hvor?
corvus terrae terror...


Billede


_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#13 Indlæg af K-FINN »

Ravnen skrev:
Finn T Pedersen skrev:
møffe skrev:
Zorak skrev:
CABRST skrev:synes nu at der er lagt meget energi og arbejde i projektet 8)

og sjov ide med at putte en bda motor i :wow:


Bda er det den fra de gamle RS 1600/2000(mk1 esc)?
tjaa. det var den motor der var så overlegen at selv kina (japaner) folket kopierede den.. :mrgreen:


Hehe det har du faktisk ret i møffe, dog blev ford hurtig overhalet..


Hvor?


Ja det er min mening, du har sikkert en anden, og det gider jeg ikke diskutere, da vi aldrig ville blive enig.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Indlæg: 2105
Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#14 Indlæg af John Sahl »

Finn T Pedersen skrev:
Ravnen skrev:
Finn T Pedersen skrev:
møffe skrev:
Zorak skrev:
CABRST skrev:synes nu at der er lagt meget energi og arbejde i projektet 8)

og sjov ide med at putte en bda motor i :wow:


Bda er det den fra de gamle RS 1600/2000(mk1 esc)?
tjaa. det var den motor der var så overlegen at selv kina (japaner) folket kopierede den.. :mrgreen:


Hehe det har du faktisk ret i møffe, dog blev ford hurtig overhalet..


Hvor?


Ja det er min mening, du har sikkert en anden, og det gider jeg ikke diskutere, da vi aldrig ville blive enig.


Kan i ikke gå udenfor og afgøre det? Det er ved at være lidt trivielt for os der er ret ligeglade med hvad mærke bilerne er.

.
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Indlæg: 2340
Tilmeldt: 21 jun 2007, 14:17
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#15 Indlæg af Ravnen »

John Sahl skrev:
Finn T Pedersen skrev:
Ravnen skrev:
Finn T Pedersen skrev:
møffe skrev:
Zorak skrev:
CABRST skrev:synes nu at der er lagt meget energi og arbejde i projektet 8)

og sjov ide med at putte en bda motor i :wow:


Bda er det den fra de gamle RS 1600/2000(mk1 esc)?
tjaa. det var den motor der var så overlegen at selv kina (japaner) folket kopierede den.. :mrgreen:


Hehe det har du faktisk ret i møffe, dog blev ford hurtig overhalet..


Hvor?


Ja det er min mening, du har sikkert en anden, og det gider jeg ikke diskutere, da vi aldrig ville blive enig.


Kan i ikke gå udenfor og afgøre det? Det er ved at være lidt trivielt for os der er ret ligeglade med hvad mærke bilerne er.

.


Så kommer du jo til at skrive med dig selv alene, John...

Lidt (mærke) fanatisme har jo aldrig skadet nogle Billede
corvus terrae terror...


Billede


_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#16 Indlæg af K-FINN »

John Sahl skrev:
Finn T Pedersen skrev:
Ravnen skrev:
Finn T Pedersen skrev:
møffe skrev:
Zorak skrev:
CABRST skrev:synes nu at der er lagt meget energi og arbejde i projektet 8)

og sjov ide med at putte en bda motor i :wow:


Bda er det den fra de gamle RS 1600/2000(mk1 esc)?
tjaa. det var den motor der var så overlegen at selv kina (japaner) folket kopierede den.. :mrgreen:


Hehe det har du faktisk ret i møffe, dog blev ford hurtig overhalet..


Hvor?


Ja det er min mening, du har sikkert en anden, og det gider jeg ikke diskutere, da vi aldrig ville blive enig.


Kan i ikke gå udenfor og afgøre det? Det er ved at være lidt trivielt for os der er ret ligeglade med hvad mærke bilerne er.

.


Syntes ikke jeg prøver på starte diskution, tværtimod, jeg har min mening og ravnen en anden, som jeg også skrev.

Jeg er nu også ret ligeglad med hvad andre kører i..
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden

#17 Indlæg af klyfax »

Ravnen skrev:Lad os lige dissekere det du siger her, Klyklop..

du siger at det er Kina agtigt at bruge Hønsenet, og at Ford er noget skod af den årsag, ikke...

Vi læser altså at Hønsenet er noget skod og at Forden derfor osse bliver til noget skod..

Da du allerede siger at Hønsenet er Kina kopi agtigt og vi fjerner Ford fra denne ligning, hvad står vi så tilbage med...

Nemlig! at Kina kopier er noget skod!


Tak for indrømmelsen Klyklop...


Hvordan kom du lige frem til at Ford skulle fjernes?
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Indlæg: 2105
Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#18 Indlæg af John Sahl »

Ravnen skrev:Lidt (mærke) fanatisme har jo aldrig skadet nogle


Jeg kan nu bedre lide bilfanatisme hvis det endelig skal være ;-)

.
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#19 Indlæg af Morten VJ »

Jeg kan bedre og bedre lide min mors udlæggelse, nå min bror og jeg taler lidt for meget om biler.
HAR DEN 4 HJUL OG ET RAT??

Div. bilmærker har deres fordele, og ulemper.

Resten er bare provokation-ironi, eller en virkelig entuisiast.

MVH

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#20 Indlæg af K-FINN »

Morten VJ skrev:Jeg kan bedre og bedre lide min mors udlæggelse, nå min bror og jeg taler lidt for meget om biler.
HAR DEN 4 HJUL OG ET RAT??

Div. bilmærker har deres fordele, og ulemper.

Resten er bare provokation-ironi, eller en virkelig entuisiast.

MVH

Morten


Må give dig ret
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Besvar