Feldthaus skrev:Jeg kan læse på den anden tråd, at nu er et møde ved at være meget preserende.
Har vi et sted og en dato?
Jeg foreslår det bliver lørdag d. 5 januar.
Jeg undersøger om vi kan låne GMK´s klublokale.
Feldthaus
dagsorden?
Redaktør: Moderatorer
morten jønsson skrev:Feldthaus skrev:Jeg kan læse på den anden tråd, at nu er et møde ved at være meget preserende.
Har vi et sted og en dato?
Jeg foreslår det bliver lørdag d. 5 januar.
Jeg undersøger om vi kan låne GMK´s klublokale.
Feldthaus
dagsorden?
ladathomas skrev:der er jo blevet holdt en del møder og med samme rasultat vær gang detsvære
nogle vil nået forskellet men af ligevel vil vi det samme
jeg har heller ikke rigtig fattet at man ikke kan sammarbejde nået mere
men det kan man åbentbart ikke vis i kigger på de adre indlæg om dasu og 10 sek biler er indlæggene så mange at det tager en uge og læsse dem alle sammen
jeg har aldrig fattet helt hvorfor det er såden men så igen har jeg lidt
nogle vil arbejde med dasu og andre en anden vej
det er den konklogtion jeg har fået ud af og læsse dem
jeg vilde got møde op til et måde og hører og selv komme med mine afaringer men jeg ved bare at enighed det nå vi aldrig selv om det er det samme vi vil
morten jønsson skrev:ladathomas skrev:der er jo blevet holdt en del møder og med samme rasultat vær gang detsvære
men det kan man åbentbart ikke vis i kigger på de adre indlæg om dasu og 10 sek biler er indlæggene så mange at det tager en uge og læsse dem alle sammen
jeg vilde got møde op til et måde og hører og selv komme med mine afaringer men jeg ved bare at enighed det nå vi aldrig selv om det er det samme vi vil
For hver dag der går - tror jeg mere og mere at du har ret (se tråden: dasu streetrace cup 2008?)
Spørgsmålet er, om et møde overhovedet er ønskeligt fra alle parter?

Ravnen skrev:morten jønsson skrev:ladathomas skrev:der er jo blevet holdt en del møder og med samme rasultat vær gang detsvære
For hver dag der går - tror jeg mere og mere at du har ret (se tråden: dasu streetrace cup 2008?)
Spørgsmålet er, om et møde overhovedet er ønskeligt fra alle parter?
Morten, alternativet til et møde er at lade tingene blive som de er, det duer jo heller ikke, men du har ret i at ikke alle har den samme agenda, hvor slemt dette er kan man jo ved selvsyn konstatere på dagen og man kan jo altid blive positivt overrasket, ikke...
Sendte dig foriøvrigt en PB, har du ikke set den eller har du for travlt til at svare?
lqs skrev:ideen med et møde er god nok. mener personligt at kun løbsarrangører bør deltage. kørene fortjener et sæt regler der er til at forstå, i god tid før løbene. MVH søren