Indretning af værkstedsbord.
Redaktør: Moderatorer
- JBO
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
- Kontakt:
-
Minilars
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
og husk at sætte stikkontakter under filebænken.. dog ud mod dig selv. en på hver side af skruestikken, og så en for hver meter. så man slipper for at have ledningen liggende hen over bordet.
hilsen Trikkeren
hilsen Trikkeren
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Minilars skrev:og husk at sætte stikkontakter under filebænken.. dog ud mod dig selv. en på hver side af skruestikken, og så en for hver meter. så man slipper for at have ledningen liggende hen over bordet.
hilsen Trikkeren
Kan du se hvad jeg mener NICK....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Tinasmartin skrev:Minilars skrev:og husk at sætte stikkontakter under filebænken.. dog ud mod dig selv. en på hver side af skruestikken, og så en for hver meter. så man slipper for at have ledningen liggende hen over bordet.
hilsen Trikkeren
uhmmm... men nu syntes jeg at ledninger er gammeldags og er gået over til accu for længe siden....
corvus terrae terror...

- Senior Medlem
- Geografisk sted: Slagelse
- Kontakt:
Ravnen skrev:Tinasmartin skrev:Minilars skrev:og husk at sætte stikkontakter under filebænken.. dog ud mod dig selv. en på hver side af skruestikken, og så en for hver meter. så man slipper for at have ledningen liggende hen over bordet.
hilsen Trikkeren
uhmmm... men nu syntes jeg at ledninger er gammeldags og er gået over til accu for længe siden....
Never underestimate the power og this:

- Ferrari Killer
- Senior Medlem
Minilars skrev:og husk at sætte stikkontakter under filebænken.. dog ud mod dig selv. en på hver side af skruestikken, og så en for hver meter. så man slipper for at have ledningen liggende hen over bordet.
hilsen Trikkeren
God pointe!
Jeg placere dog "grisetryner" på væggen nede ved bordhøjde, fordelt langs med bordpladen.
V.H.
Ronnie Bonde
Selvgjort er velgjort....og nogen gange meget dyrt...
Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget!
Nuværende biler:
Alfa 166 2,5 V6 - sugesekser til cruiserstilen
Alfa 155 Q4 - brutal turbo m. 4 hjulstræk til ræs
Ronnie Bonde
Selvgjort er velgjort....og nogen gange meget dyrt...
Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget!
Nuværende biler:
Alfa 166 2,5 V6 - sugesekser til cruiserstilen
Alfa 155 Q4 - brutal turbo m. 4 hjulstræk til ræs
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Ravnen skrev:Tinasmartin skrev:Minilars skrev:og husk at sætte stikkontakter under filebænken.. dog ud mod dig selv. en på hver side af skruestikken, og så en for hver meter. så man slipper for at have ledningen liggende hen over bordet.
hilsen Trikkeren
hvor køber du batterier til den oplader henne af...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Tinasmartin skrev:Ravnen skrev:Tinasmartin skrev:Minilars skrev:og husk at sætte stikkontakter under filebænken.. dog ud mod dig selv. en på hver side af skruestikken, og så en for hver meter. så man slipper for at have ledningen liggende hen over bordet.
hilsen Trikkeren
hvor køber du batterier til den oplader henne af...
Opladeren står jo netop inde ved væggen, hvis stikkene sad på bordkanten SÅ ville de ligge inde over bordet, nemlig...
corvus terrae terror...