Hjælp til montering af MS!!

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Henrik RST
Medlem

#11 Indlæg af Henrik RST »

Tusind tak for hjælpen Juel.

Så forstår jeg det meget bedre :D. Så kan jeg køre dysserne over relæet til benzinpumpen, så der er spænding på, så snart der er tænding på.

Jeg vender helt sikkert tilbage med flere spørgsmål som projektet skrider frem. Jeg har jo MEGET at lære :wink:

Mvh Henrik
Juel
Senior Medlem
Kontakt:

#12 Indlæg af Juel »

Henrik RST skrev:Tusind tak for hjælpen Juel.

Så forstår jeg det meget bedre :D. Så kan jeg køre dysserne over relæet til benzinpumpen, så der er spænding på, så snart der er tænding på.

Jeg vender helt sikkert tilbage med flere spørgsmål som projektet skrider frem. Jeg har jo MEGET at lære :wink:

Mvh Henrik

Jamen var da så lidt :)
Og ja benz pumpe relæet er et godt sted at tage strømmen hvis relæet er stort nok og sikringen og ledningerne også er passende størrelse..

Ja der er meget man skal holde check på, er selv midt i det, og har snart læst hvad der svarer til en bibel om det :D
Henrik RST
Medlem

#13 Indlæg af Henrik RST »

Det er en meget stor hjælp at få når man står og føler sig lidt lost :D

Jeg må hellere komme igang med at få tegnet mig et diagram, så jeg ikke ender med at kyle ledninger på kryds og tværs.

Jeg håber jeg kan trække lidt på din viden senere hen :wink:

Mvh Henrik
Juel
Senior Medlem
Kontakt:

#14 Indlæg af Juel »

Henrik RST skrev:Det er en meget stor hjælp at få når man står og føler sig lidt lost :D

Jeg må hellere komme igang med at få tegnet mig et diagram, så jeg ikke ender med at kyle ledninger på kryds og tværs.

Jeg håber jeg kan trække lidt på din viden senere hen :wink:

Mvh Henrik

Du skriver bare, her er mange der ved en masse om MS :D
Besvar