Synes at mange af de andre kandidater spiller på deres personlige baggrund, hvorimod Obama rent faktisk interesserer sig for politik, og det er sgu da altid et godt startpunkt.
Hitlery Clinton og henes dybt kriminelle familie hører ikke hjemme på en toppost.
And I quote "Many of you are well enough off that ... the tax cuts may have helped you. We're saying that for America to get back on track, we're probably going to cut that short and not give it to you. We're going to take things away from you on behalf of the common good."
Lyder lidt kommunistisk, det skal nok slå an i USA som i forvejen kæmper med deres økonomi
John McCain:
Javist han er en "American Hero" og det er der vist ikke nogen som eftrehånden er i tvivl om. I samtlige amerikanske præsidentvalg, jeg kan huske, har det altid været et trumfkort hvis man har været i Vietnam. Sorry men Jeg fatter det ikke, valgkampen bør vel for helvede være orienteret omkring politik og ikke personlige præstationer.
Hvad vil I helst have her i Danmark. ? En statsminister som har vist gode resultater i krig eller en statsminister som brænder for politik og har gjort det hele sit liv. Eller et dårligt eksempel, en statsminister som er dybt religiøs og vil trække sine religiøse holdninger ned over hovederne på Jer ?
Jeg stemmer på folk som viser resultater som er i mit favør, Anders Fogh Rasmussen og Venstre fik min stemme ved sidste valg.