Side 2 af 2

: 18 feb 2008, 18:19
af Ravnen
Transitfar skrev:
Ravnen skrev:Mener at kunne huske at den er for stor til at komme ind der hvor den skal "aflevere", derfor er det altid spændende...

Man vænner sig til det. En dag bliver det rutine, og til sidst er det bare trivielt.

8)


Du skulle vel ikke tilfældigvis være spindoctor for socialkammeraterene...

: 18 feb 2008, 19:44
af ae86
Transitfar skrev:
Ravnen skrev:Mener at kunne huske at den er for stor til at komme ind der hvor den skal "aflevere", derfor er det altid spændende...

Man vænner sig til det. En dag bliver det rutine, og til sidst er det bare trivielt.

8)


Ja sådan er det jo at være godt udstyret fra naturen af, der er bare nogle af os der må lide med det .. et godt råd er at skifte hende ud før det ligefrem bliver trivielt, og det med rutine ved jeg ikke men jeg er nok ikke kommet dertil endnu.. og ellers er det lige som med biler husk at smør godt før du maser stemplet i .. du vil jo nødigt rive cylinderen :wink:

: 18 feb 2008, 20:37
af mh
Transitfar skrev:
Ravnen skrev:Mener at kunne huske at den er for stor til at komme ind der hvor den skal "aflevere", derfor er det altid spændende...

Man vænner sig til det. En dag bliver det rutine, og til sidst er det bare trivielt.

8)


for helvede lars man hører ikke meget fra dig og så er det det der du disker op med... LoL

: 18 feb 2008, 20:44
af Ravnen
Hvad hovedet er fuldt af, løber munden over med...

: 19 feb 2008, 15:39
af Saab-Daniel
Brug låserings-tangen til at presse ringen ned med, derefter brug en lille skruetrækker til at presse den modsatte side af hvor låserings-tangen sidder ned i rillen, og begynd så at presse ringen ned på plads med tangen... Har gjort det 3-4 gange på kopier...
Daniel.

: 19 feb 2008, 16:05
af corrado vr6
du skal have det dæksel af der sidder udenom.. og så have en vinkel låseringstang