Og ordensmagten kan ikke forstå at han ikke får respekt...
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Havneren
- Mester Medlem
Vold avler vold... Respekt avler respekt. Hvis han ikke mener de respektere ham er der nok en grund til det...
.
Jeg kunne da forestille mig at der slet ikke er noget sted i nærheden de lorte unger må bruge deres forpulede bræt. Det er trods alt bare et bræt med hjul...
Men det er da rigtigt - Der kan da være masser af historie inden da som vi intet ved om.
For mig ligner han bare en fed forsmået mand, der er blevet betjent for at få noget magt. At han beordre ungen til (efter min mening meningsløst) at sætte sig ned på fortovet understøtter bare den påstand. Han vil gerne føle sig oven på og dem neden under.
Jeg kunne da forestille mig at der slet ikke er noget sted i nærheden de lorte unger må bruge deres forpulede bræt. Det er trods alt bare et bræt med hjul...
Men det er da rigtigt - Der kan da være masser af historie inden da som vi intet ved om.
For mig ligner han bare en fed forsmået mand, der er blevet betjent for at få noget magt. At han beordre ungen til (efter min mening meningsløst) at sætte sig ned på fortovet understøtter bare den påstand. Han vil gerne føle sig oven på og dem neden under.
- duckstar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Brønshøj/Husum
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Havneren skrev:For mig ligner han bare en fed forsmået mand, der er blevet betjent for at få noget magt. At han beordre ungen til (efter min mening meningsløst) at sætte sig ned på fortovet understøtter bare den påstand. Han vil gerne føle sig oven på og dem neden under.
Sådan er vi så forskellige, for mig ligner det en der gør sit job. Og det med at få knægten til at sætte sig ned, det har han formentligt fået fra undervisningen han har fået i at håndtere situationer som denne.
.
-
lqs
- Mester Medlem
-
lqs
- Mester Medlem
http://www.fyens.dk/article/957228:Kert ... sloes-vold hverdagen i danmark!
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
De forpulede pisse unger skal sku da bare gøre hvad de får besked på... Respekt er blevet en mangelvare og forældrene, har overladt al opdragelse til myndigheder, pædagoger, lærere og tilfældige mennesker på gaden, prøv at tænke på hvordan børn af disse børn ender med at blive...
corvus terrae terror...

- Mester Medlem