Generel teknik
Redaktør: Moderatorer
Havneren
Mester Medlem
Indlæg: 2671 Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00
#11
Indlæg
af Havneren » 29 mar 2008, 16:14
Runesm skrev: Det var ellers en rigtig fed karburatorside!
Desværre har de ingen trykregulatorer til hvis man vil køre med turbo
Findes der virkelig kun gik-turbo i sverige til det?
Æh... Hvad snakker du om? Selfølgelig har de der kaburatorsider da trykregulatorere til turbo...
Havneren
Mester Medlem
Indlæg: 2671 Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00
#12
Indlæg
af Havneren » 29 mar 2008, 16:16
Blob skrev: Nogle som har gode/mindre gode erfaringer med Protune.dk? Mvh Jakob
Jeg kører med turbo, wg og bov fra dem af... Kun gode erfaringer...
Se evt. mit lille latterlige link...
Runesm
Mester Medlem
Indlæg: 1664 Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
#13
Indlæg
af Runesm » 29 mar 2008, 21:59
Havneren - protune?
Til indsprøjtning snakker vi jo de der 3-5 bar på benzintrykket.
Karburatorbilen skal bare ha' sølle 0,2-0,3 bar højere end ladetrykket.
Hvis du er med på hvad jeg mener må du meget gerne linke direkte til den regulator, for jeg kan ikke finde den
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Havneren
Mester Medlem
Indlæg: 2671 Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00
#14
Indlæg
af Havneren » 30 mar 2008, 00:12
Runesm skrev: Havneren - protune?
Til indsprøjtning snakker vi jo de der 3-5 bar på benzintrykket.
Karburatorbilen skal bare ha' sølle 0,2-0,3 bar højere end ladetrykket.
Hvis du er med på hvad jeg mener må du meget gerne linke direkte til den regulator, for jeg kan ikke finde den
Nå... Tror vi snakker forbi hinanden...
Runesm
Mester Medlem
Indlæg: 1664 Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
#15
Indlæg
af Runesm » 30 mar 2008, 00:30
Øv for pokker.
Jeg kan sagtens gå ind på GIK-turbo's hjemmeside, men ingen af bestillingsknapperne virker
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo