Side 2 af 2

: 29 mar 2008, 18:18
af Runesm
Ahh, okay.

Og hvordan er det i måler AFR på disse? I kan vel ikke bruge lambdasonder, de kokser da bare til :tooth:

Og hvad betyder WOT? :oops:

: 29 mar 2008, 19:13
af Wankel
Wide Open Throttle

Vollgas

: 29 mar 2008, 19:53
af wukshady
Andy: Jo det virker fornuftigt, godt arbejde Hr. :rock: Men det er også tydeligt nok at den får rigeligt, selvom pumpen er langt fra maks levering. Men nu har Dingo haft fingre i toppen, så mon ikke det hjælper på det... Men næste skridt bliver nok at få hurtigere levering af diesel.

: 29 mar 2008, 20:13
af lqs
AFR måles med alm. sonde som ved benzin, sprit eller gas. sidder faktisk på de fleste nye dieselmotorer. MVH søren

: 29 mar 2008, 22:01
af Runesm
Der kan man bare se, det vidste jeg ikke. Tak!

: 29 mar 2008, 23:26
af Andy
wukshady skrev:Andy: Jo det virker fornuftigt, godt arbejde Hr. :rock: Men det er også tydeligt nok at den får rigeligt, selvom pumpen er langt fra maks levering. Men nu har Dingo haft fingre i toppen, så mon ikke det hjælper på det... Men næste skridt bliver nok at få hurtigere levering af diesel.


Tak..

Ja der er noget og hente i knasten endnu, samtidig skulle vi måske også lige kikke på dine dyser hvis knasten skal slibes, de skal jo kunne håndtere samme mængde men på kortere tid..

Andy

: 30 mar 2008, 17:34
af wukshady
Ja det lyder fornuftigt, men det bliver nok ikke til 08 sæsonen. Bortset fra det så er dysekroppene boret op, men lige til hvor meget kan jeg sgu ikke huske. Men det kan være at René kan huske det. Dysespidser er 5x0,40 så det kan vel også forbedres!?