s:kompressor
Redaktør: Moderatorer
-
Rene
- Nyt Medlem
- Kontakt:
Re: s:kompressor
Hej jesper
kan du ikke sende et foto af den og fortælle mig hvor meget den har kørt og om prisen er fast mvh Rene
kan du ikke sende et foto af den og fortælle mig hvor meget den har kørt og om prisen er fast mvh Rene
Automekaniker
-
jesper
- Medlem
- Geografisk sted: ålborg
-
Jesper H
Hej
Har du den kompressor endnu ?
Overvejer at montere den på en mazda 323 GTX
Hvis du har er det muligt at få et par billeder af den
Mvh
Jesper
Har du den kompressor endnu ?
Overvejer at montere den på en mazda 323 GTX
Hvis du har er det muligt at få et par billeder af den
Mvh
Jesper
-
Tiis
Har du et par billeder ?? passerden på en 1,6 motor hvis ja så er den solgt!
Mvh. Martin
Mvh. Martin
-
jesper
- Medlem
jeg har stadig kompressoren du kan bygge den på lige den bil du vil det er kun fantasien der sætter grænser
bmw E30 325i bi turbo
-
jesper
- Medlem
jeg har stadig kompressoren du kan bygge den på lige den bil du vil det er kun fantasien der sætter grænser
B-]
B-]
bmw E30 325i bi turbo
-
g-unit
hey...
Hvis den ikke er solgt er jeg interresseret...
Hvad vil det koste at få den monteret på en mazda 323f 1,5.. sådan ca...?
Hvis den ikke er solgt er jeg interresseret...
Hvad vil det koste at få den monteret på en mazda 323f 1,5.. sådan ca...?
-
Grede
Den kunne jeg godt være interesset i... meget faktisk..
du ved ikke hvad det er for en type kompressor... om det er een der stammer fra en toyota, fiat, mercedes eller hvad.
hvad for en bil har den sat på. kan den køre på 1.8-2.2 motor.. ?
hvad levere den af tryk (hvis den kun lader med 0,3-0,4 bar så er der ikke meget fidus i den.. hehe..
men du skal da være velkommen til at sende mig en mail med billeder (meget gerne) på grede@network-admin.dk
naturligvis kun hvis den ikke er solgt.
du ved ikke hvad det er for en type kompressor... om det er een der stammer fra en toyota, fiat, mercedes eller hvad.
hvad for en bil har den sat på. kan den køre på 1.8-2.2 motor.. ?
hvad levere den af tryk (hvis den kun lader med 0,3-0,4 bar så er der ikke meget fidus i den.. hehe..
men du skal da være velkommen til at sende mig en mail med billeder (meget gerne) på grede@network-admin.dk
naturligvis kun hvis den ikke er solgt.
With the speed of light, hey man wait for me
-
sniffer
Hejsa ... Ja jeg sider og griner lidt af alle de mails
Der er nogle underlige ind i mellem .. tryk .. hvilken bil passer den på osv osv ... ja .. Trykket bestemmes af omdr dvs at det er størelsen på ram hjulene om den skal lade 0,2-20 bar ... en el kobling .. dvs at man med en kontakt inde fra kabinen kan slå den til og fra ON- OFF ... type ja se hvad manden skriver ... og den kan sættes på ALLE biler, Man skal bare lave et beslag til den ... Benzin ja det er jo nok det bedste at gi extra benzin når man kører med lader (komp eller turbo) det kan opnås med flere ting men en motor styring eller chip .. jo den kan sættes på en standart motor men man må nok begranse trykket hvis det skal holde ...
Der er nogle underlige ind i mellem .. tryk .. hvilken bil passer den på osv osv ... ja .. Trykket bestemmes af omdr dvs at det er størelsen på ram hjulene om den skal lade 0,2-20 bar ... en el kobling .. dvs at man med en kontakt inde fra kabinen kan slå den til og fra ON- OFF ... type ja se hvad manden skriver ... og den kan sættes på ALLE biler, Man skal bare lave et beslag til den ... Benzin ja det er jo nok det bedste at gi extra benzin når man kører med lader (komp eller turbo) det kan opnås med flere ting men en motor styring eller chip .. jo den kan sættes på en standart motor men man må nok begranse trykket hvis det skal holde ...