Opel Kadett C ombygges til TDi, spørgsmål?
Redaktør: Moderatorer
-
zky
- Senior Medlem
- Indlæg: 310
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:26
- Geografisk sted: Skævinge,nordsjælland
- Kontakt:
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
gearkasse skal du nok væle enten en gammel 4 trins eller en 265 kasse hvis det skal kunne holde til det moment der... 265'erne er bare ikke særligt nemme at finde, og så koster de. selvfølgelig kan du sagtens bruge en al, 240 kasse, men tvivler på at den vil være med på leget særlig længe...
ens for dem er at du skal trylle kardan tunellen fra en manta eller ascona over hvis der skal være plads. eneste undtagelse er hvis din kadett er med automatgear.
hvad har i fundet af bagtøj?
ens for dem er at du skal trylle kardan tunellen fra en manta eller ascona over hvis der skal være plads. eneste undtagelse er hvis din kadett er med automatgear.
hvad har i fundet af bagtøj?
-
LionTamer
- Senior Medlem
- Indlæg: 387
- Tilmeldt: 20 jan 2004, 13:19
- Geografisk sted: Lovløse Vestjylland... ;)
Vi har fundet et 1900 gte bagtøj i suveræn god stand... Og nej, det er ikk nødvendig med kæmpe indgreb for at smide en 240 gearkasse i vognen. Det er faktisk bare nødvendig med en stor hammer. (har før prøvet det) Men ja, vi bygger en kardantunnel selv til vognen, så der er plads nok, og så sikkerheden er lidt højere i tilfælde af at vi knækker en kardan.
265'eren, er det den samme som m3 gearkasse?
265'eren, er det den samme som m3 gearkasse?
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
-
LionTamer
- Senior Medlem
- Indlæg: 387
- Tilmeldt: 20 jan 2004, 13:19
- Geografisk sted: Lovløse Vestjylland... ;)
-
Bufas
- Senior Medlem
- Indlæg: 332
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Slagelse
- Kontakt: