Glædelig jul!!!

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#11 Indlæg af HenrikGM »

Glædelig jul herfra også!. For mange bløde pakker, men mindst een af dem er interessant :gnaek:
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
ae86
Mester Medlem

#12 Indlæg af ae86 »

HenrikGM skrev:Glædelig jul herfra også!. For mange bløde pakker, men mindst een af dem er interessant :gnaek:
Da der er noget der hedder julefred må jeg hellere lade være .. Men den ligger lige til højre benet ... Jeg til nøjes med at sige latex og ventil i nakken
:wink:
Og til alle gearheads & greasemonkeys her på forummet rigtig glædelig baghjul og rigtig godt nytår
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#13 Indlæg af HenrikGM »

ae86 skrev:
HenrikGM skrev:Glædelig jul herfra også!. For mange bløde pakker, men mindst een af dem er interessant :gnaek:
Da der er noget der hedder julefred må jeg hellere lade være .. Men den ligger lige til højre benet ... Jeg til nøjes med at sige latex og ventil i nakken
:wink:
Og til alle gearheads & greasemonkeys her på forummet rigtig glædelig baghjul og rigtig godt nytår

Nu ved jeg ikke hvordan du definerer højrebenet, men behold du bare latexen og ventilen. Jeg holder mig til en ægte vare :gnaek:
Henrik
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Exhume.dk
Senior Medlem
Geografisk sted: Midt i det mørke

#14 Indlæg af Exhume.dk »

God jul, røvhuller :mrgreen:

Hva sker der for de legetøjsemballager, som der står easy opening på, havde da både brug for skævbidder og en pladesaks til glitter ståltråd, og sindsyge plastic ting :roll:

Alt imens ungen står og flipper ved siden af, utålmodig, der er ikke dér man har tid til :reading: denne automatisk oversatte "opening instruction" fra Kinesisk til "et nyt fælles" nordisk sprog ingen i de nordisk lande forstår anyways.
Carsten 205 GTI 1,9 T
Mester Medlem
Geografisk sted: Them
Kontakt:

#15 Indlæg af Carsten 205 GTI 1,9 T »

Exhume.dk skrev:God jul, røvhuller :mrgreen:

Hva sker der for de legetøjsemballager, som der står easy opening på, havde da både brug for skævbidder og en pladesaks til glitter ståltråd, og sindsyge plastic ting :roll:

Alt imens ungen står og flipper ved siden af, utålmodig, der er ikke dér man har tid til :reading: denne automatisk oversatte "opening instruction" fra Kinesisk til "et nyt fælles" nordisk sprog ingen i de nordisk lande forstår anyways.

Hvad mener du? :tooth: :lol:

Billede
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#16 Indlæg af HenrikGM »

Google Translate??

:damn:
Henrik
Citat slut.
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#17 Indlæg af Ravnen »

I rest my case...
corvus terrae terror...

Billede

Geografisk sted: Them
Kontakt:

#18 Indlæg af Carsten 205 GTI 1,9 T »

HenrikGM skrev:Google Translate??

:damn:

Jeg tror ikke engang Google kan oversætte noget SÅ dårligt :roll: :lol:

Hjælp en skruetrækker hen til lukke op den batteri aflukke lukke bag i den hænder

Det er simpelthen priceless :lol: :lol: :lol:
[size=100:1p5cjrlm][b:1p5cjrlm]Peugeot Partner 2.0 HD[color=red:1p5cjrlm]i[/color:1p5cjrlm][/b:1p5cjrlm][/size:1p5cjrlm]
Brugeravatar
DorkVonWaterfall
Mester Medlem
Geografisk sted: Ikast, verdens navle

#19 Indlæg af DorkVonWaterfall »

Lave ikke hjælp den dinosaur i gade trafik eller oven på sidelæns. Jer ville endanger anden parthaver i gade trafik

det er squ klasse.....
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#20 Indlæg af Transitfar »

Ravnen skrev:I rest my case...

Nu parlexvouz du jo heller ikke chinesisch :P
Men hva faen, det gør jeg jo heller not :lol:
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Besvar