: 09 apr 2009, 23:19
Jep tror endelig godt den holder sig inde for de 20%. Men vil den passe direkte i med motor ophæng/gearkasse?
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://www.powerforum.dk/
JerrilD skrev:Jep tror endelig godt den holder sig inde for de 20%. Men vil den passe direkte i med motor ophæng/gearkasse?
Ole.. skrev:JerrilD skrev:Jep tror endelig godt den holder sig inde for de 20%. Men vil den passe direkte i med motor ophæng/gearkasse?
Den passer ned i hullet, men skal ha modificeret motorophæng, men det er jo en smal sag.
Ole.. skrev:Det er meget lig dette, det er den gamle 1.6 16v motor, men det må være begrænset hvad der kan være forskelligt http://www.hi-speed.dk/106-mkI-16V.htm
JerrilD skrev:Ole.. skrev:Det er meget lig dette, det er den gamle 1.6 16v motor, men det må være begrænset hvad der kan være forskelligt http://www.hi-speed.dk/106-mkI-16V.htm
Kan se bilen ikke kan synes med den motor i.....
Ole.. skrev:JerrilD skrev:Ole.. skrev:Det er meget lig dette, det er den gamle 1.6 16v motor, men det må være begrænset hvad der kan være forskelligt http://www.hi-speed.dk/106-mkI-16V.htm
Kan se bilen ikke kan synes med den motor i.....
Den i artiklen er ikke en 110hk men en 118hk
Ole.. skrev:Wildert skrev:Ole.. skrev:JerrilD skrev:Ole.. skrev:JerrilD skrev:Ole.. skrev:Du skal ha en 1.6 16v i den Ax
Skal jo også kunne synes
peugeot og citroén har da også en 110hk 1.6 16v så det burde gå
Ja men kan man syne den med den motor i?
Det skulle ikke være noget problem
Kommer an på årgangen af hans GTI'er. de kom med 90, 95 og 100 hk.
Så om man lander indenfor de 20% med 110 hk'eren, afhænger af udgangspunktet.
Nope.. AX GTI findes kun med 95hk.. Du tænker sikkert på en AX SPORT, og AX GTi (med lille i) og AX GT med karburator
Wildert skrev:Ole.. skrev:Wildert skrev:Ole.. skrev:JerrilD skrev:Ole.. skrev:JerrilD skrev:Ole.. skrev:Du skal ha en 1.6 16v i den Ax
Skal jo også kunne synes
peugeot og citroén har da også en 110hk 1.6 16v så det burde gå
Ja men kan man syne den med den motor i?
Det skulle ikke være noget problem
Kommer an på årgangen af hans GTI'er. de kom med 90, 95 og 100 hk.
Så om man lander indenfor de 20% med 110 hk'eren, afhænger af udgangspunktet.
Nope.. AX GTI findes kun med 95hk.. Du tænker sikkert på en AX SPORT, og AX GTi (med lille i) og AX GT med karburator
Nope - ikke Sport og GT i hvert fald - dem kender jeg udmærket, og ved at de intet har med GTi/GTI at gøre.
Stort/lille I har jeg så ikke lige styr på forskellen på, men i anden anledning så jeg min Autodata som sagde 90, 95 og 100 hk....
Så er det spørgsmålet hvilke der blev solgt herhjemme, men det er jo en lidt sjælden fugl, så en del af dem er blevet importeret, hvilket immervæk kan mudre billedet lidt.