SEMILEGALT RACE?

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
lqs
Mester Medlem

#11 Indlæg af lqs »

at være hellig og turde tage ansvar for egne handlinger er ikke nødvendigvis det samme.
MVH søren
Andy
Senior Medlem

#12 Indlæg af Andy »

martin høj skrev:
Andy skrev:Hold da kæft en gang pladder de skriver der inde....

Måske er det bare mig der er underlig, men hvis de ændringer der er lavet på bilen ikke er lovlige så skal der falde en bøde...så er det lige meget om en VR6 motor i en G2 gerne må ligge i, hvis det ikke er skrevet i reg. attest eller på anden måde godkendt, på papir, er det ikke lovligt....også skal man betale prisen....

Ahh.Pus lige glorien.

Ja jeg har i mine unge dage heller ikke haft rent mel i posen angående biler...

Men har altid gjort følgende: vuderet hvad det ville koste hvis bilen skulle synes med ændringerne og anden motor...de penge stod så på en konto i bilens leve tid, hvis alt gik vel stod pengene der stadig den dag bilen blev skrottet/solgt, i de ca 7-8 år hvor der blev skruet mest i biler har der kun været brug for den konto en gang, hvor told og skat, synshallen og politiet ville have nogle mønter for jeg fortsat kunne køre i min bil....

Måske er det bare mig der er underlig, men jeg mener at er man mand nok til og bryde loven må man også være mand nok til og tage skraldet og betale ved kasse 1!!!!
Andy
Senior Medlem

#13 Indlæg af Andy »

lqs skrev:puds glorien siger den ene.
ÆD TUDEKIKS siger jeg. hvad fanden regner folk med? at loven er sat ud af kraft? hvis man er voksen nok til at træde over linien... må man også være voksen nok til at betale prisen.
MVH søren

Ja lige mine ord(så det først efter jeg havde skrevet det samme)
Brugeravatar
Captain Slow
Mester Medlem
Geografisk sted: Horsens

#14 Indlæg af Captain Slow »

Andy,
desværre er det jo sådan at man ikke kan betale sig fra ændringer som F-styr af den ene eller anden årsag ikke vil tillade :-(
I love everything thats fast enough to do something stupid with
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#15 Indlæg af HenrikGM »

splynk skrev:Andy,
desværre er det jo sådan at man ikke kan betale sig fra ændringer som F-styr af den ene eller anden årsag ikke vil tillade :-(

Hvis du virkeligt VIL, så er der mange ting der kan lade sig gøre. Så selvf. kan du betale dig fra det.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
Captain Slow
Mester Medlem

#16 Indlæg af Captain Slow »

mange, ja, men næppe i mit projekt,

og alt har jo også en grænse, rent økonomisk,
en 83 corolla til en million er ikke rentabelt, og derfor ikke realistisk muligt
Brugeravatar
martin høj
Mester Medlem
Geografisk sted: KBH

#17 Indlæg af martin høj »

Har egentlig et spørsmål Nu vi er i gang.Er det egentlig lovligt på en bil med kat egr osv og montere feks megasquirt ?????
Og hvad skal der til for og lave det lovligt hvis ikke.
Corolla Gti Turbo
Brugeravatar
Captain Slow
Mester Medlem

#18 Indlæg af Captain Slow »

nej, du ændrer emmision, så den ikke overholder type godkendelsen

om det kan lovliggøres, måske med nye emmisions tests, men gratis er det ikk
Andy
Senior Medlem

#19 Indlæg af Andy »

Klart der er nogle ting der ikke er mulige, mit syns punkt er at lave ændringer der kan godkendes mod betaling, og så "udsætte" betalingen til den dag man bliver knaldet....hvis man ikke bliver taget har det været "gratis" og have det sjovt

Reglerne har jo ændret sig en del siden den gang jeg rodede med biler, men vil stadig mene min måde og gøre det på vil virke, hvis man bygger en bil så meget om man ikke har råd til og betale hvis hammeren falder skal man lade være....
Brugeravatar
martin høj
Mester Medlem
Geografisk sted: KBH

#20 Indlæg af martin høj »

Andy skrev:Klart der er nogle ting der ikke er mulige, mit syns punkt er at lave ændringer der kan godkendes mod betaling, og så "udsætte" betalingen til den dag man bliver knaldet....hvis man ikke bliver taget har det været "gratis" og have det sjovt

Reglerne har jo ændret sig en del siden den gang jeg rodede med biler, men vil stadig mene min måde og gøre det på vil virke, hvis man bygger en bil så meget om man ikke har råd til og betale hvis hammeren falder skal man lade være....

Ok.Så er jeg mere med.Man kender risiko.Og selvfølgelig er det surt og blive knaldet.Og alt der ikke er lovligt har jo sine konsekvendser før eller siden.
Corolla Gti Turbo
Besvar