er det ikke DASU der har glemt at kigge i kalenderen?
hint... flest deltagere? flest tilskuere?
MVH søren
SÅ ER HOLEBY KLAR MED 2010 RACEDAYS
Redaktør: Moderatorer
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
jeg kender ikke det faktiske antal tilskuere til et dm, både fordi jeg gir en flyvende f... men da der i realiteten er fri adgang er det umuligt at holde 100% styr på.. men tvivler faktisk på at holeby trækker flest tilskuere..
med hensyn til sm afdelingerne hindrer det mig jo ikke direkte mod at deltage (har jeg gjort før) men vil nok ærgre mig pæænt meget hvis jeg ødelægger noget der koster mig et løb / evt mesterskab...
med hensyn til sm afdelingerne hindrer det mig jo ikke direkte mod at deltage (har jeg gjort før) men vil nok ærgre mig pæænt meget hvis jeg ødelægger noget der koster mig et løb / evt mesterskab...
- Staalanden
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Slagelse
Re: ..
Ravnen skrev:BANDIT skrev:Hvis focusen holder mere end 5min i næste sæson, kigger jeg da nok forbi
5 min rækker til over 30 gennemkørsler...
Hahahaha
Nissan Sunny GTI-R
I took an IQ test and the results were negative.
I took an IQ test and the results were negative.
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
lqs skrev:er det ikke DASU der har glemt at kigge i kalenderen?
hint... flest deltagere? flest tilskuere?
MVH søren
Lidt svært at kigge i kalenderen, når DASU fastlægger deres løbsdato'er et godt stykke tid før legal-streetrace.dk
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
præventivt vil jeg også lige sige at det absolut ikke er planlagt fra den lokale dasus klubs side.. for det første sidder der nu, og forhåbentlig også efter næste general forsamling nogle i bestyrelsen der IKKE har samme holdning til streetrace som klubben ellers har haft..
for det andet er sådan et løb søgt i dasu længe længe inden holeby har lagt sine datoer ud selv..
var absolut ike ment som en sviner til nogle parter, bare et tudeindlæg over at det falder sammen.
kan jo også være at fristelsen blir for stor på selve dagen til at jeg kan modstå, eller at jeg må låne et eller andet at køre i for at skåne wrc maskinen
man er sq så dejlig træt og øm alle steder efter sådan en weekend 
for det andet er sådan et løb søgt i dasu længe længe inden holeby har lagt sine datoer ud selv..
var absolut ike ment som en sviner til nogle parter, bare et tudeindlæg over at det falder sammen.
kan jo også være at fristelsen blir for stor på selve dagen til at jeg kan modstå, eller at jeg må låne et eller andet at køre i for at skåne wrc maskinen
- MTECH
- Medlem
Re: ....
luske skrev:MTECH skrev:Dejligt at se der allerede er styr på datoer næste år,jeg glæder mig for vildt til at teste ny bil..
hej Mtech , hvordan går det med projektet ?? har snigkigget lidt på VAGforummet
glæder mig til at se den i holeby![]()
MVH Luske
Det går da okey.. Det burde jo 7-9-13 være umuligt ikke at blive klar med bilen til næste års ræs...
R36-GT45R-AWD
1/4mile- 9.7@233km/h
1/4mile- 9.7@233km/h