Side 2 af 2

Re: a

: 10 nov 2009, 15:49
af luske
tonnilerche skrev:er ideen ikke at de skal blæses rene indeni?

Jeg forestiller mig at man ville sætte tryk på dyserne og køre noget væske igennem ( sprit, ligesom der er nævnt før ), og "bestråle" dem med ultralyd..



lyder ikke helt tosset
http://injectorcleaning.com/

MVH Luske

a

: 12 nov 2009, 07:30
af tonnilerche
præcis Luske :)



Jeg GAD sgu godt vide om man kan bruge de der små ultralyds-kar til noget.


Hvis man fx tog et ultralydskar, og monterede dyserne i et gammelt fuel-rail, lavede noget med en pumpe osv..

Og så spændte dyserne fast nede i karret.

Men så blir det vel næsten nemmere at betale sig fra det.

Mener at det var 500kr pr dyse som VAE skulle have. Det synes jeg alligevel var krydret.

Re: a

: 12 nov 2009, 13:09
af luske
tonnilerche skrev:
Mener at det var 500kr pr dyse som VAE skulle have. Det synes jeg alligevel var krydret.


ja det var da ellers noget når man tænker på hvor lav prisen på (visse typer) dyser er

MVH Luske

Re: a

: 12 nov 2009, 14:26
af tonnilerche
luske skrev:
tonnilerche skrev:
Mener at det var 500kr pr dyse som VAE skulle have. Det synes jeg alligevel var krydret.


ja det var da ellers noget når man tænker på hvor lav prisen på (visse typer) dyser er

MVH Luske


Nu fik jeg vist løjet over for dig :)

VAE skal have 220kr inkl moms pr dyse.

Axel Ketner ( Holstebro ) skal have 230kr eks moms pr dyse og fragt.


Men jeg synes stadig det er smådyrt, men altså.. sådan er det vel bare :)