Side 2 af 2

: 07 nov 2009, 10:44
af klyfax
Utroligt det har virket så. Men det jo trods alt også det vigtigste...

: 07 nov 2009, 14:59
af needspeed
Timsen skrev:
klyfax skrev:
Timsen skrev:Har du nogen stop ventil i ? Ellers virker en envejs ventil til sprinkler systemet godt. Det er så træls når den selv begynder at suge væsken :gnaek:


Og hvordan vil du montere den så den ik kan suge væsken men stadige trykke væsken igennem? Gennemstrømsretning er den samme vej...


I min opsætning kørte jeg med en sprinkler pumpe der laver et tryk kraftigt nok til at åbne ventilen, men det under tryk / sug udstødningen laver er ikke nok til at holde ventilen åben alene. Er testet både på Saxo og en Golf 1 :D


Der ville jeg foretrække min elektriske ventil, så er jeg ikke afhængig af en speciel pumpe.
Men man bruger jo bare hvad der ligger på hylden :tooth:

Men lukkes skal der ihvertfald, ellers ryger det i laaaaaang tid :damn:

: 07 nov 2009, 18:22
af Timsen
Det med ventilen fungerede nu ganske ok, der skal nemlig lidt tryk til at åbne den. På golfen havde jeg bare en ekstra Vw sprinkler dunk med pumpe i. Man bruger jo hvad man har :wink:

Men det er jo bare noget man har det sjovt med i lidt tid. Derefter bliver det bare kastet væk igen :)