Side 2 af 2

: 20 nov 2009, 16:03
af Sehc
Yugo Turbo skrev:Det er samme forbro, og inderskærme på de to henholdsvis den nye og den gamle uno, så jeg er meget sikker på at den vil passe lige i, dvs 99,9 % sikker...

tager du det hele, kan vi sige 4000 for motorstyringen. du skal dog være opmærksom på at du skal lave noget ledningsnet til motoren selv (hvis ikke det skal være så fint, er det ikke ret svært)

så mangler du "bare" en boost control, så bliver det en ond vogn den uno der. jeg har bænket 159 hk med den motor der dengang jeg havde den i yugoen.

har et map der kan bruges til opstart af motoren liggende som jeg husker det. den skal dog efterfølgende kigges efter i mappet.

venlig hilsen Lasse


Uha, det hele lyder nice.. Men har desværre ikke råd til at smide 9kilo her og nu.. Men er intra i alt det andet..

VH Sean

: 21 nov 2009, 02:54
af Yugo Turbo
intet problem har lige solgt omexen idag...

er det andet noget du vil ha, og hvis hvornår vil du så ha det?

befinder sig i københavn

venlig hilsen Lasse

: 25 nov 2009, 15:01
af Sehc
Uha, er kommet i det problem´, at jeg har snakket med andre om det, og det er vist noget bøvl, at smide en 1,4 t i en 1,3 t, da der er noget fuck med lednings nettet fra bil til motor.. :cry:

: 25 nov 2009, 15:05
af Yugo Turbo
jeg har motor ledningsnettet til den motor i kælderen, det får du også bare med hvis det kan bruges.

: 28 nov 2009, 13:22
af Sehc
Yugo Turbo skrev:jeg har motor ledningsnettet til den motor i kælderen, det får du også bare med hvis det kan bruges.


Ja, men det nået med at det stik der går fra motor og skal sættes sammen med karos, er noget bøvl, da det ikke passer sammen.. passer det?